اینستاگردی؛

شایان مصلح: اگر اشتباهی از من دیدید پای خودم بنویسید نه پای مذهبم + عکس

شایان مصلحی فوتبالیست‌ جوان پرسپولیسی‌ها، در کنار ورزش حرفه‌ای، افتخار مداحی و سوردن شعر برای اهل بیت ( ع) را نیز دارد.

شایان مصلح: اگر اشتباهی از من دیدید پای خودم بنویسید نه پای مذهبم + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شایان مصلح، فوتبالیست‌ جوان و خوش‌نامی است که با وجود تنها 24 سال توانسته پیشرفت خوبی در مسیر زندگیش کسب کند، عشق به فوتبال و مداحی در مکتب اهل بیت ( ع) در زندگی او توأمان وجود دارد.

اولین تجربه فوتبالی او در تیم زیر 14 سال پگاه گیلان رشت بود، 17 سالگی تیم جوانان استقلال سپس داماش گیلان و سپید رود رشت و در نهایت  پرسپولیس تهران او را به جمع خود دعوت کرد.

مقام نائب قهرمانی لیگ آزادگان 95-96 به همراه سپید رود رشت و صعود به لیگ برتر، در حقیقت پسکوی پرشی برای این دفاع چپ و مدافع میانی قرمزپوش‌ها  شد بعلاوه اینکه اولین حضور شایان مصلح در پرسپولیس نیز با قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران همراه شد. 

به سراغ اینستاگرام شایان مصلحی رفتیم، آخرین پست او حرف‌هایی از جنس درد دل دارد؛ صحبت‌هایی که شاید به نوعی جواب برخی از صحبت‌های پیرامون او و زندگی شخصیش باشد. 

شایان مصلح در اینستاگرام خود نوشت:" امام صادق علیه السلام میفرمایند: چه باک بر تو اگر دیگران تو را مذمت کنند، هنگامیکه نزد خداوند پسندیده باشی… !

(کافی ج ۲ ص ۴۵۶)

حرف مردم مهم نیست، اگر قرار بود بر مبنای حرف مردم زندگی‌ می کردیم باید هر روز از زندگیمون رو به دلخواه یکی از آدم های دنیا می گذروندیم و هرگز وقت نمی کردیم خودمون باشیم.
اینکه یک عده میان میگن به جای شعر و مداحی و ... به فوتبالت بچسب مثل این می مونه که به بقال محل وقتی داره توی اوقات فراغتش میره پارک بگیم جای پارک رفتن حواست به سوپرمارکتت باشه.
اشتباه کردن جزئی از زندگی آدم هاست.اگر فوتبال جزئی از زندگی‌ ما باشه اشتباه کردن ما توی فوتبال هم جزئی از زندگیمونه.اما بی انصافی اونجایی هست که چون با اعتقادات یک نفر مشکل داری بیای و اشتباهات فوتبالش رو بندازی گردن اعتقاداتش.
خنده داره که بگیم چون رفتی مداحی کردی فلان اشتباه فوتبال رو کردی.خب طبق این منطق باید بگیم فلان بازیکن اروپایی که توی فینال جام جهانی پنالتی خراب کرده شب قبل بازی مداحی کرده!
این یک مساله خیلی ساده است که ما زمانی که باید تمرکزمون به فوتبال باشه به فوتبال فکر میکنیم و زمانی که وقت آزاد داریم به زندگی خودمون فکر میکنیم.ما هم مثل شما انسان هستیم و نیاز به توجه به ابعاد مختلف زندگی‌ شخصی خودمون داریم.
مساله بعد اینکه ما چه بخواهیم چه نخواهیم برای عده ی زیادی الگو هستیم و باید سعی کنیم تا جایی که می تونیم اشتباه نکنیم اما آیا ما معصوم هستیم که اشتباه نکنیم؟؟؟
شخصی میگفت شایان مصلح بترس از روزی که مردم چهره ی واقعی تو را بشناسند! همون لحظه ترسیدم گفتم خدایا خودت آبروی بندگانت رو حفظ کن.
اما والله نه ما ادعای عصمت داریم نه پسر پیامبر هستیم، ما هم اشتباه میکنیم و اگر دم از اعتقاداتمون می زنیم چون مذهبمون رو دوست داریم وگرنه ادعای پاکی و خوب بودن نداریم و از همین جا می گم اگر فردا روزی خطایی از من دیدید پای خودم بنویسید نه پای مذهبم!
خودم و همه ی دوستام رو دعوت می‌کنم به این که جامع القاذورات(جمع کننده بدی ها و پلیدی ها) نباشیم و دنبال این نباشیم که همیشه صفحه ی سیاه زندگی افراد رو پیدا کنیم و روی اون مانور بدیم و با حرف ها و طعنه هامون آزارش بدیم!

یاعلی

مِن بعد مکن چنان کز این پیش
ورنه به خدا که من از این پس
بنشینم و صبر پیش گیرم
دنبالهٔ کار خویش گیرم
سعدی ".
.

شایان مصلح + عکس

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار