استاندار بوشهر:

حل مشکلات استان بوشهر با عزم، اراده و تلاش جمعی صورت می‌گیرد

استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی‌ها برای حل مشکلات استان بوشهر نیاز به عزم، اراده و تلاش جمعی است که امسال عملیاتی می‌شود.

حل مشکلات استان بوشهر با عزم، اراده و تلاش جمعی صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشستی با برخی از اصحاب رسانه استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی این استان در تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی، انجام کار‌های تعیین شده در این استان مسیر کار و تلاش برای تحقق مطالبات مردم است.

وی، عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر در راستای حل مشکلات مردم را از اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در انتخاب معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کسانی انتخاب می‌شوند که بتوانند سیاست‌های ترسیم شده را در قالب یک تیم، عملیاتی کنند و در این راستا سهم به هیچ کسی داده نمی‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نیرو‌هایی در تیم عملیاتی استان بوشهر انتخاب می‌شوند که راحت کار کنند و امور استان را پیگیری کنند افزود: تیم عملیاتی مسئولان استان بوشهر با هر سلیقه و هرنگاه باید استاندار و مجموعه را برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و برنامه‌های ترسیم شده و امور استان بوشهر پیگیری و یاری کنند.

گراوند، سلامت مالی، اخلاقی و کارآمدی را خط قرمز مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر دانست و تاکید کرد: اگر مسئولی در برنامه‌های مورد نظر کارآمدی نداشته باشد با حفظ حرمت کنار گذاشته می‌شود.

وی، با بیان اینکه در زمان معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بیشترین تردد برای پیگیری اشتغال و حل برخی مشکلات در جنوب استان بوشهر بود خاطر نشان کرد: برای ایجاد اشتغال جوانان استان بوشهر تفاهم‌نامه‌هایی با مجموعه وزارت نفت منعقد شده و در این راستا با این مجموعه ضمن تقویت ارتباطات و ارتقا تعاملات، از ظرفیت‌های قانونی و حقی که مردم استان بوشهر دارند به صورت جد دفاع می‌شود که تحقق حق مردم استان در سهم اشتغال ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در صنایع نفت و گاز در اولویت است.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از کالا‌های داخلی در عرصه‌های مختلف افزود: یکی از مفاد مهم و راهکار‌های سیاست اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌های داخلی است که در این راستا نیاز است کیفیت محصولات داخلی تقویت شود.

گراوند تاکید کرد: استاندارد سازی در تولید با کیفیت محصول باید در دستور کار تولیدکنندگان قرار بگیرد تا منویات مهم مقام معظم رهبری در استفاده از کالا‌های داخلی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر وجود دارد تاکید کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر پرظرفیت است باید در بعد جذب سرمایه‌گذاری استفاده شود که در این زمینه قابلیت‌های استان بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری تدوین شده است که در این حوزه نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر گفت: کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در استان بوشهر هستند دست یاری و همکاری به سمت آنان دراز می‌کنم و با آغوش باز از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استقبال می‌شود.

گراوند با تاکید بر تحقق خواسته مردم مبنی بر ریلی شدن استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح راه‌آهن بوشهر پیگیری‌های با همکاری و تعامل مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس انجام می‌شود تا بتوان یکی از خواسته‌های مهم مردم استان بوشهر محقق کرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات استان بوشهر با عزم، اراده و تلاش جمعی صورت می‌گیرد تاکید کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی‌ها برای حل مشکلات استان بوشهر نیاز به عزم، اراده و تلاش جمعی است که امسال عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام /پ

حل مشکلات استان بوشهر با عزم، اراده و تلاش جمعی صورت می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.