امام جمعه موقت تهران؛

مقابله با توطئه نفوذ مهمترین راه حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت تهران گفت: مقابله با هرگونه نفوذ مهمترین رسالت انقلابیون در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید گفت: مقابله با توطئه نفوذ مهمترین راه حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به ویژگی‌های شهدا اظهار داشت: ایستادگی در برابر دشمنان و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین ویژگی شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌های فرهنگی، دینی و اعتقادی ملت ایران، افزود: بصیرت افزایی و اقدام به موقع از جمله مهمترین رسالت اقشار مختلف جامعه در راستای پایداری از خون شهدا است.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اهمیت مسئله ولایت،‌ تصریح کرد: مطرح کردن بحث ولایت حضرت علی (ع) در واقعه غدیر خم از سوی پیامبر اکرم(ص) نشان دهنده بحث ولایت در جامعه اسلامی است.

وی در پایان با بیان این که نظام دینی و اسلامی ایران همیشه در معرض تهدیدات نفوذ است، مقابله با هرگونه نفوذ مهمترین رسالت انقلابیون در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا است.

 یادواره شهدای گمنام و264 شهید کارمند استان یزد در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

سخنرانی ، اجرای سرود وبیان خاطره از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/ ی

ضرورت بصیرت‌ افزایی بین اقشار مختلف جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار