نتایج بد ۳ تیم مطرح اروپایی در لیگ قهرمانان اروپا

۳ تیم مطرح اروپایی تاکنون نتوانسته اند در رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال به بردی دست پیدا کنند.

نتایج بد 3 تیم مطرح اروپایی در لیگ قهرمانان اروپابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته پیگیری شد و هفته سوم این رقابت ها به پایان رسید. بدین ترتیب بازی های مرحله رفت این رقابت ها تمام شد و از هفته چهارم ، بازی های دور برگشت این رقابت ها پیگیری می شود.  در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برخی تیم ها نتایج بسیار خوبی کسب کردند و توانستند در همه بازی های خود به برتری برسند. بارسلونا ، منچستر یونایتد ، بشیکتاش و  منچستر سیتی از جمله تیم هایی بودند که در تمام بازی های خود به برتری رسیدند.

تیم های انگلیسی هم به طور کلی نتایج بسیار خوبی را رقم زدند و هیچ کدام از آن ها در هیچ بازی شکست نخوردند. هم اکنون هر 5 تیم چلسی ، منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، تاتنهام و لیورپول  صدر نشین گروه های خود هستند. 

تیم هایی مانند یوونتوس و رئال مادرید هم آن گونه که انتظار می رفت ظاهر نشدند و در طرف مقابل تیمی مانند بشیکتاش خلق شگفتی کرد و در هر 3 دیدار خود به برتری رسید.

اما نکته جالب توجه در مورد این رقابت ها نتایج بسیار بد 3 تیم اتلتیکو مادرید ، دورتموند و موناکو است. تیم اتلتیکو مادرید که در سال های گذشته نتایج بسیار خوبی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است در این دوره هنوز به بردی دست نیافته است و با 2 امتیاز در جایگاه سوم گروهش قرار دارد.

دورتموند دیگر تیمی است که در این دوره به خوبی ظاهر نشده است آن ها سال گذشته تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتند و از بهترین خط حمله رقابت ها برخوردار بودند با این حال آن ها امسال اصلا موفق نبودند و با یک امتیاز تیم سوم گروه خود هستند. آخرین تیم مطرح و ناکام این دوره موناکو است.

آن ها فصل گذشته قهرمان فرانسه شدند و تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفتند با این حال در این دوره به بردی دست نیافته اند و با یک امتیاز تیم چهارم گروه خود هستند.

انتهای پیام /

نگاهی به عملکرد 3 تیم ناکام لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.