سردار نجات در جمع فعالان فرهنگی مشهد:

محدودیت رییس دولت اصلاحات چیز جدیدی نیست

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: محدودیت رییس دولت اصلاحات که در سال 88 یکی از محور های فتنه بود در همان ایام تصویب شد و چیز جدیدی نیست.

آمریکا در هیچ کجای دنیا قدرت جنگ نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فرهنگی کشور که در مشهد گردهم آمده بودند در سخنانی شناخت دشمن و صحنه نبرد را لازمه حرکت خواص در جامعه دانست و گفت: در 39 سال بعد از انقلاب تا امروز با مثلث آمریکا و متحدانش، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی مقابل بودیم در واقع مثلث «زر و زور و تزویر» در این مدت هم ما آنان را خوب شناختیم و هم آنان ما را، آنان روزبه‌روز پیچیده‌تر شدند، ما روزبه‌روز قوی‌تر، آنان روزبه‌روز روش‌هایشان پیچیده‌تر شد و ما روزبه‌روز آزموده‌تر شدیم.

وی به نقش جمهوری اسلامی در برهم زدن معادلات استکباری اشاره کرد و افزود: طرح خاورمیانه بزرگ طرح مصوب آمریکایی‌هاست که ما مانع اجرای این طرح در منطقه شدیم، بنا بود تا محور اتحاد، رژیم صهیونیستی، ارتجاع عرب باشد اما جمهوری اسلامی اجازه نداد چنین طرحی در منطقه پیاده شود.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اوباما دو سال پیش در نامه‌ای به اجلاس هرتزلیا در جواب این‌ که چرا برجام را امضا کرده می‌گوید «امروز اگر اسرائیل به یکی از مراکز هسته‌ای ایران حمله کند، حزب‌الله و حماس مثل دو ناو هواپیمابر بالای سر اسرائیل هستند و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنند» این‌ که برخی تهدید جنگ آمریکا را مطرح می‌کنند با "اذهان جامعه" بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از این‌که در خلیج‌ فارس با ما درگیر شوند، فراری هستند آن‌ هم به خاطر یک جمله که رهبری فرمودند که «دیگر دوران بزن و در رویی تمام شد، اگر کسی با ما برخوردی شروع کند، ممکن است شروع‌کننده آنان باشند اما پایان برخورد با آنان نیست».

سردار نجات اضافه کرد: علت این‌که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حاضر شدند در قضیه برجام با ما مذاکره کنند این بود که 10 سال مداوم علیه ما قطعنامه و تحریم صادر کردند و ما در طول این سال‌ها غنی‌سازی خود را افزایش دادیم ما را تحریم کردند، قدرتمندتر شدیم، اگر به غنی‌سازی 20 درصد نمی‌رسیدیم، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حاضر به نشستن پای میز مذاکره نبودند، آنچه دشمن را وادار به تسلیم در برابر ما می‌کند، «قدرت نظام جمهوری اسلامی» است.

وی به اهمیت اتکا و اعتماد به وعده الهی اشاره و اظهار کرد: رهبری فرمودند که «قوم موسی با موسی از شهر خارج شدند، لشکریان فرعون آنان را تعقیب کردند، دیدند جلویشان رود نیل است، پشت سرشان نیز لشکریان فرعون، گفتند همه کشته می‌شویم، حضرت فرمودند خداوند با ما است و ما را هدایت می‌کند. مقام معظم رهبری فرمودند که امروز نیز من به شما می‌گویم خدا با ما است، نباید ترسید».

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌ که هر جا در مقابل دشمن ایستادیم، پیروز بودیم، گفت: در تحولات اخیر منطقه، همه قدرت‌های دنیا جمع شدند و گفتند بشار اسد باید 6 ماهه برود و آمریکایی‌ها نیز گفتند مذاکره می‌کنیم به شرطی که ایران نباشد در حالی‌ که امروز همه آنان می‌گویند «هیچ اتفاقی در سوریه بدون حضور ایران نمی‌افتد».

وی افزود: در طول 39 سال رویارویی با آمریکایی‌ها، هر جا متحد بودیم هر جا به خدا تکیه کردیم، از دشمن نترسیدیم و پشت سر رهبری ایستادیم پیروز شدیم اما در هر شکست از صدر اسلام تا امروز مرور کنیم یا اختلاف بوده یا پشت سر امام نایستادند یا به تکلیف عمل نکردند.

سردار نجات ادامه داد: آمریکایی‌ها به کمک ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی آمدند و تلاش کردند جنگ بین اسلام و رژیم صهیونیستی را تبدیل به جنگ اسلام با اسلام کنند، جهان اسلام مخالف اسرائیل و طرفدار مردم مظلوم فلسطین بود اما نتیجه اتحاد ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی این‌  شد که جنگ مذهبی جایگزین دشمنی با اسرائیل وآمریکا شد.

وی با بیان این‌که قدرت نظامی جهان اسلام که امروز در مقابل ارتجاع عرب ایستاده، باید صرف مبارزه علیه اسرائیل می‌شد، خاطرنشان کرد: امروز که میزان تصرف داعش در عراق به کمتر از یک منطقه محدود شده و بالغ‌ بر 70 درصد سوریه نیز از وجود داعش پاک‌سازی‌شده، توطئه بعدی آمریکا و رژیم صهیونیستی شروع شد و جنگ مذهبی تبدیل به جنگ قومی شد.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمانی که داعش تا پشت در کاخ بارزانی در اربیل آمد، این جمهوری اسلامی بود که  حامی مردم کرد عراق شد و از مردم کرد اربیل در مقابل داعش حمایت کرد، حالا همین بارزانی شده متحد اسرائیل و با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل، تبدیل‌شدن به اسرائیل جدید را شروع کرده است.

وی به تحولات بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: برخی تصور می‌کنند سیاست‌های ترامپ با اوباما متفاوت است، استراتژی آمریکا از دوران اوباما نسبت به جمهوری اسلامی، «تغییر رفتار جمهوری اسلامی و عقب‌نشینی تا مرز براندازی» بود و هست؛ در زمان امضای برجام نیز گفتند مکانیزمی تعبیه‌ شده که ایران از مزایای برجام استفاده نکند و تا یک دهه آینده، جمهوری اسلامی‌خواهیم داشت که در همه سرفصل‌ها مقابل ما عقب‌نشینی خواهد کرد.

سردار نجات ادامه داد: این برجام، برجام یک است، برجام دو راجع به منطقه، برجام سه راجع به موضوع موشکی و برجام چهار نیز راجع به حقوق بشر است در پیوست برجام آمده به ایران توصیه می‌کنیم آزمایش و تحقیقات در مورد موشک‌های بالستیکی که توان حمل کلاهک‌های هسته‌ای دارد، نداشته باشد لیکن در قانون جدید کاتسا هر نوع تولید موشک با هر بردی الی‌ الابد برای جمهوری اسلامی ممنوع شده است.

وی ادامه داد: در آن قانون آمده که رئیس‌ جمهور آمریکا موظف است گزارشی از اقدامات ضد حقوق بشر ایران همچون «رد صلاحیت‌های کاندیداها»، «رد صلاحیت‌های بی‌مورد افراد»، «محروم کردن افراد از ایجاد حزب و گروه» و «دستگیری و بازداشت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران» ارائه کند، اگر شورای نگهبان فرضاً آقایی که سابقه جاسوسی داشته، دستش در دست آمریکا است و کاندیدا شد را رد صلاحیت کند، می‌شود اقدام ضد حقوق بشر جمهوری اسلامی!

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که طرح اوباما برای ایران حرکت نرم برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بود، گفت: این‌ که می‌گویند ترامپ دیوانه و جنگ‌طلب است، برای اجرای همان استراتژی‌های قبلی است مگر می‌شود حزب قدرتمندی این‌همه برای ریاست جمهوری سرمایه‌گذاری کرده باشد و یک دیوانه را حمایت کنند؟ توقع جنگ از اوباما بود اما از ترامپ نیست چون استراتژی جنگ ندارد او می‌خواهد آمریکا را که یک ببر کاغذی است ماده شیر نشان دهد.

وی تصریح کرد: راه ایستادن و مبارزه با ترامپ، «کوتاه نیامدن» است، اگر شما مقابل ترامپ کوتاه نیامدید و پای مواضع خود ایستادید، هر اقدامی در نقض برجام انجام داد، شما هم به همان اندازه برجام را نقض‌کنید او مجبور می‌شود به تعهدات خود عمل کند، زیرا آمریکایی‌ها هیچ راهی برای مقابله با جمهوری اسلامی جز برجام ندارند، برای این‌ که جلوی روند پیشرفت علمی جمهوری اسلامی را بگیرند، هیچ راهی جز برجام ندارد.

سردار نجات ادامه داد: فرق ترامپ با اوباما این است که ترامپ ظاهر خشنی از خود نشان می‌دهد که ما از او بترسیم، آمریکایی‌ها نه در ایران و نه در هیچ کجای دنیا قدرت جنگ ندارند.

وی استراتژی چهارگانه غرب در داخل کشور را «نفوذ»، «تغییر افکار و باورهای عمومی» و «شرطی کردن مردم ایران نسبت به تحریم‌ها» و «حمایت از یک جریان سیاسی غرب باور واداده» عنوان کرد و گفت: هدف غربی‌ها، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است، یعنی به دنبال تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی و افرادی که در کشور شناخته‌ شده هستند، می‌روند، شیفتگان آمریکا و غرب را که فرهنگ خود را فرهنگ آمریکا می‌دانند شناسایی و جذب و روی رشد آنها سرمایه گذاری می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این افراد، در آینده مدیرکل و مسئول می‌شوند، وقتی به او بگویند در مقابل تهاجم فرهنگی آمریکا باید چه کرد، می‌گوید «اگر قدرت‌های دنیا توانستند آمریکا را شکست دهند، ما هم می‌توانیم»، وقتی به او می‌گویند برای اقتصاد مقاومتی طرح اجرایی بیاور، می‌رود طرح واردات می‌آورد!

وی با بیان این‌که نفوذ یعنی افرادی در دستگاه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نفوذ کرده و نگذارند کشور پیشرفت کند، یادآور شد: شبکه‌ای به اسم رهبران آینده نسل جوان توسط سازمان‌های وابسته به آمریکا ایجاد شده که نخبگان دانشگاهی را شناسایی و ارتباط می‌گیرند، تحت عنوان توانمندسازی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، تحت آموزش قرار می‌گیرند تا در آینده بتوانند از آنان در مسیر اهداف خود استفاده کنند.

سردار نجات در تشریح استراتژی «تغییر افکار و باور عمومی»، خاطرنشان کرد: با استفاده از فضای مجازی، ماهواره و انفعال مسئولان، فضایی ایجاد می‌کنند باورهای عمومی جامعه را تغییر دهند. 24 میلیون مخاطب در ایران از تلگرام استفاده می‌کنند، داعش در تلگرام جریان سازی می‌کند و جریان سلطنت‌طلب از طریق تلگرام در حال سازمان‌دهی فعالیت‌های خود است.

وی با اشاره به اینکه شرطی کردن مردم ایران در مقابل تحریم‌ها سومین برنامه غرب است، بیان کرد: آنها می‌خواهند دو راه پیش روی مردم ما بگذارند یا اینکه شرایط آمریکایی‌ها را بپذیریم و یا اینکه مشکل اشتغال و معیشت برطرف نخواهد شد و از این طریق مردم را مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند البته مقام معظم رهبری فرمودند"راه سومی نیز وجود دارد و آن این است که به جوانان خود اتکا کنیم" یادم است زمانی چینی‌ها عنوان می‌کردند قدر تحریم‌ها را بدانید آمریکا 20 سال ما را تحریم کرد و به ظرفیت‌های خودمان اتکا کردیم و امروز دومین اقتصاد دنیا هستیم ما نیز باید فرمول اقتصاد مقاومتی را پیاده‌سازی کنیم تا هم تحریم‌های آمریکا را دور بزنیم و هم تبدیل به قدرت اقتصادی شویم.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه حمایت از جریان غربگرا چهارمین برنامه غرب در مقابل ایران است گفت: باید این جریان را شناخت و شناسنامه آنها را نیز بشناسیم. این جریان از زمان امام(ره) به دنبال تغییر مسیر انقلاب در قالب‌هایی مانند جبهه ملی، نهضت آزادی و بنی‌صدر بوده‌اند که پس از رحلت امام(ره) در چند مرکز مانند حلقه کیان، حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب سازماندهی شدند و جریان انحرافی را در انقلاب کلید زدند.

سردار نجات افزود: برای مثال سال 78 قوه قضائیه روزنامه‌ای را توقیف کرد و عده‌ای دانشجو که عدد آنها به 100 نفر نمی‌رسید در خوابگاه کوی دانشگاه تهران به بسته شدن روزنامه اعتراض کردند. معاون وقت سیاسی وزیر کشور، وزیر کشور وقت و وزیر علوم وقت از این جریان حمایت و آن را تبدیل به فتنه کردند. به نحوی که عناصر ضد انقلاب و اراذل و اوباش از این فرصت استفاده کردند، 6 تا 7 روز در خیابان‌ها بودند. همه چیز را به آتش کشیدند و بانک‌ها و موسسات دولتی را غارت کردند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر علوم وقت به جمع متحصنین پیوست و معاون وقت وزیر کشور آنها را راهنمایی می‌کرد. همین جریان، تحصن مجلس ششم را راه انداختند؛ در آن موقع به بهانه رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان توسط شورای نگهبان کشور را دچار بحران کردند. یکی از تئوریسین‌های آنها بعدها گفت: اگر در حمایت از ما 10 هزار نفر به خیابان‌ها می‌آمدند، می‌گذاشتیم انتخابات برگزار شود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: عناصر کلیدی همین تحصن و همان احزابی که ذکر کردم 10 سال بعد محور اصلی فتنه سال 88 شدند. آنها در جزوه 40 صفحه‌ای با آرم حزب مشارکت تحت عنوان «تأملات راهبردی» که در جریان فتنه 88 در دفتر حزب مشارکت پیدا شد، قرار بود از ولایت فقیه عبور کنند و در جلسات خود نیز در مورد این روش بحث می‌کردند. شاهد بودیم که مقام معظم رهبری فرمودند که "فتنه 88 از جنگ تحمیلی هم برای جمهوری اسلامی ایران بدتر بود"، برنامه فتنه‌گران این بود که اگر پیروز شدند مردم را در کف خیابان نگه دارند و خواهان تغییرات اساسی باشند و در صورت شکست نیز به نتیجه انتخابات اعتراض کنند و درخواست ابطال انتخابات را کنند که کردند.

وی با اشاره به اینکه غائله فتنه 88 در 9 دی با حضور گسترده مردم ختم شد، افزود: جریان حصر مربوط به بهمن سال 89 یعنی 20 ماه پس از فتنه و انتخابات ریاست جمهوری است. در این زمان قرار بود فتنه جدیدی شکل بگیرد همان زمان بحث‌های بیداری اسلامی در منطقه اوج گرفته بود و بعضی عناصر شاخص فتنه در نامه‌ای عنوان کردند جنس کار شما (رهبران بیداری اسلامی) از جنس جنبش سبز است.

این مسول امنیتی در سپاه یادآور شد: سران فتنه از مردم خواستند برای حمایت از جنبش‌های منطقه، روز 25 بهمن‌ماه از میدان انقلاب تا آزادی تظاهرات کنند در صورتی که مردم در 22 بهمن 89 حمایت خود را از بیداری اسلامی اعلام کرده بودند. علی‌رغم مخالفت وزارت کشور با این راهپیمایی، با تبلیغات گسترده رادیو‌های بیگانه بیش از سه هزار نفر به خیابان‌ها آمدند که در جریان آن 2 نفر هم شهید شدند و فردای آن روز شاهد بودیم که سران فتنه بیانیه دادند و از جمعیت حاضر در تظاهرات 25 بهمن حمایت کردند و به نیروی انتظامی اهانت کردند و آن موقع بود که شورای عالی امنیت ملی تصمیم به حصر گرفت.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: سران فتنه در این مدت 20 بیانیه و اطلاعیه دادند و در همه موارد هم جمهوری اسلامی را محکوم کردند، در این مقطع نیز دوباره همان افرادی که زندان رفتند و آزاد شدند از چند ماه قبل کمیته‌ای تشکیل دادند که ما نام آن را کمیته احیای فتنه گذاشتیم. اینها ابتدا بحث حصر را مطرح کردند و خواهان رفع حصر شدند اما از آن استقبالی نشد و اکنون نیز بحث محدودیت‌های جدید برای خاتمی را مطرح کرده‌اند و به دنبال ایجاد کمپینی جدید هستند در حالی که محدودیت برای این آقا که در سال 88 یکی از محور های فتنه بود در همان ایام تصویب شد و چیز جدیدی نیست.

سردار نجات با بیان اینکه کمیته احیای فتنه تصمیم گرفته تا مجددا ایشان را محور بازی‌های سیاسی جدید نماید که به وی تذکر داده شد، گفت: البته خاتمی بعدها در جلسات متعدد گفته بود که «تقلب در انتخابات 88 را قبول ندارم و با فراخوان موسوی و کروبی جهت راهپیمایی بهمن 89 مخالفت کرده بودم و بیانیه آنها را هم امضاء نکردم». مقام معظم رهبری از همان دوران فتنه اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی «کشتی نجات» است و اگر این افراد توبه کنند و جریان فتنه و ظلم بزرگ را محکوم کنند، نظام آنها را سوار بر این «کشتی نجات» خواهد کرد الان هم هر چند دیر شده لیکن راه برای محکوم کردن فتنه و آن ظلم بزرگ به نظام باز است.

انتهای پیام/

طرح خاورمیانه بزرگ طرح مصوب آمریکاست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
به امید روزی که همه ما بدونیم با خودمون چند چندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
سردار دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
آن وقت عده ای جوان ساده لوح دنبال رو این آقایان هستند که مشخص نیست چه هدفی دارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
خدا فتنه کرا رو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
اصلا شما فهمیدید که تمام فتنه ها این بدحجابها از زمان خاتمی شروع شد وقتی که شعار آزادی می داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
لعنت بر خاتمی و دار و دستش
Canada
شروین
۰۸:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
ننگ بر فتنه گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
امریکاییها آن زمان التماس می کردندو همه شروط ایران را قبول کردند واقعا فتنه88خیانت بزرگی بود که به برجام منتهی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
تازمانی که مامردم ایران پشت ولایت فقیه هستیم وحاضریم جانمون رابرای رهبرمان وانقلاب ی که با خون هزاران شهیدوجانبازبدست اوردیم نثارکنیم هیچ دولتی وهیچ ملتی قدرت نداردبه ایران ومردمش نزدیک شود.تاریخ راکه مطالعه میکنیم سابقه آمریکا وکسانی که باخنجربه پشت زدندنرامشاهده کرده وتانفس داریم پشت رهبری وسپاه پاسداران هستیم ومی مانیم انشالله. مرگ برامریکا واسرائیل وانگلیس جنایتکاروحقه باز.
United States of America
پاینده
۰۷:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
وقتی بعضیها از خداوند سبحان فاصله میگیرند وبه شیطان می پیوندند میشود فتنه خدا لعنت کند انکار کنندگان ولایت فقیه را.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۶:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر همه فتنه گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
سردسته وبانی وباعث خوادث88 فقط این اقاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
سردسته وبانی وباعث خوادث88 فقط این اقاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
سردسته وبانی وباعث خوادث88 فقط این اقاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه
Germany
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
ننگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
ننگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۰:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
فتنه گران درسال88 به مملکت ونظام اسیب زدند که خواستگاه دشمن بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
همون بهتر که تو محدودیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
کدوم محدودیت؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
والا الان که براشون همه چی بهشته هر کاری که دلشون میخواد میکنن تو خونشون نشستن ور دل اهل و عیال هر از چند گاهی ی حرفی هم میزنن و اعتصاب میکنن
میترسم اوف بشن از این همه محدودیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
اینها مثلا خواص جامعه هستن که اینطور خیانت بزرگی کردن

شاید در این دنیا اینها مجازات نشن و به راحتی بگردن و عشق کنن

ولی اون دنیا به خاطر خیانت هایی که کردن به شدت مجازات میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
لعنت بر سران فتنه

خدا ازشون نگذره که کشور رو به بیراهه کشوندن و کلی به اموال عمومی صدمه زدن و باعث خیانت بزرگی به کشور شدن

خدا ازشون نگذره
Germany
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خدا منافقان را یا هدایت کند یا بکشد یا دستشان را رو کند تا همه مردم بفهمند که چه کلاهی بواسطه این دورو های غربی پرست به سرشان رفته
Iran (Islamic Republic of)
صیدی
۲۲:۲۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
ممنون سردار
Iran (Islamic Republic of)
صیدی
۲۲:۲۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
ممنون سردار نجات
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۲:۰۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خیانت خاتمی درتاریخ ماندگار خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Netherlands
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
متاسف برات آقای رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
درودبراحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
فتنه گران با سیاستی که کاملا نامردانه هستش عامدانه کشور رو به سمت بی ثباتی اقتصادی پیش بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
همون بهتر که تو محدودیته
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۲۰:۲۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
United States of America
ایمان
۱۹:۵۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
دقیقا چیز خاصی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
هنوزیه عده درحاقتشون باقی موندن ومنفی میدن یامیگن منظوراحمدی نژاده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
دقیقا چیز خاصی نیست
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۵۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
آن وقت عده ای جوان ساده لوح دنبال رو این آقایان هستند که مشخص نیست چه هدفی دارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
خوشم نمیاد ازش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
چراجوونا رفتن دنبالشون خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
جوونا حقیقت رو فهمیدن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
من که نفهیمدم چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بازم شایعه درست کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بازم شایعه درست کردن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۹:۴۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
لعنت برخاتمی موسوی کروبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران88
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
موحدی
۱۸:۴۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۴۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
سردار دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۸:۱۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۰۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
چی بگیم اخه
Iran (Islamic Republic of)
ی نفر
۱۷:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
ولی خدایی ریس جمهور سابق که بیشتر خسارت زد به مردم ...
با احترام به سردار ....
Iran (Islamic Republic of)
ی نفر
۱۷:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
ولی خدایی ریس جمهور سابق که بیشتر خسارت زد به مردم ...
با احترام به سردار ....
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده کاشمر
۱۷:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
سران فتنه باید محاکمه شوند و به مجازات خود برسند /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر دشمنان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
محدودیت نداره فتنه هستن
Iran (Islamic Republic of)
امیدی
۱۶:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
به امید روزی که همه ما بدونیم با خودمون چند چندیم
Iran (Islamic Republic of)
ldel
۱۶:۵۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
متاسفیم واقعا ...
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۱۶:۲۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ برفتنه گر
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۲۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
زندان اوین مناسب ایشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر خاتمی
United States of America
ایمان
۲۳:۲۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
ای کاش فتنه گران منظورشان را بصورت شفاف از فتنه 88 به مردم می گفتند تا ببینیم آیا کسی از آزادی اینها دفاع می کند.
Iran (Islamic Republic of)
موحدیmovahed61@gmail.com
۱۸:۴۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
منظورتون از فتنه گران، آقای احمدی نژاد و حامیان وی هست دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر
United States of America
ایمان
۱۹:۵۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
چرا شما فتنه رو اسیب شناسی نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
منظورتون از فتنه گران، آقای احمدی نژاد و حامیان وی هست دیگه؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
فتنه گرکسایی بودن که مملکت روبه آشوب کشیدند حرمت عاشوراروشکستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بسیار جالب و واقع بینانه بود خداوند این سردار بصیر و شجاع را برای اسلام و ایران حفظ کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خدا خاتمی را نبخشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
عجب و ... هر چی فساد بین جووناس تو کشور زیر سر اون مکار انگیلیسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
درود بر سردار نجات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خداروشکر