مسئول بهزیستی شهرستان میرجاوه خبر داد.

اعطای وام ۲۰ میلیونی بهزیستی برای اشتغالزایی مددجویان

مسئول بهزیستی شهرستان میرجاوه از فعالیت ۱۳ روستا مهد در این شهرستان خبرداد.

 اعطای وام ۲۰ میلیونی بهزیستی برای اشتغالزایی مددجویانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جهانمهر مسئول بهزیستی شهرستان میرجاوه اظهار کرد: تعداد ۱۳ روستا مهد در شهرستان میرجاوه فعالیت دارند که در روستا‌های اطراف راه اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: توجه به سلامت کودکان در معرض سوء تغذیه از اهداف مهم سازمان بهزیستی است و در همین راستا به ازای هر کودک یک وعده غذای گرم و ماهیانه ۵ هزار تومان اعتبار به هر کودک اختصاص می‌یابد.

مسئول بهزیستی شهرستان میرجاوه خاطرنشان کرد:مجوز تاسیس یک روستا مهد بایدتوسط شورای روستا تایید شود و پس از موافقت اصولی و تایید مکان روستا مهد، مجوز فعالیت صادر می‌شود.

جهانمهر با بیان اینکه همه مددجویان بهزیستی می‌توانند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند، تاکید کرد: توانمندسازی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی از مولفه‌های اصلی بهزیستی است، چراکه ایجاد اشتغال زمینه استقلال مالی و خروج این مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد را فراهم می‌کند و این خوکفایی اقتصادی باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در این مددجویان می‌شود.

وی افزود: تمام مددجویان متقاضی اشتغالزایی می‌توانند از تسهیلات ۵ میلیون تومانی بهزیستی برای ایجاد اشتغال استفاده کنند و وام‌های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومانی کارفرمایی نیز به افرادی تعلق می‌گیرد که با ایجاد کسب و کار، زمینه اشتغال چند مددجو را فراهم آورند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار