برگزاری نشست مشترک مبارزه با جرائم اقتصادی و فرار مالیاتی

نشست مشترک اداره کل امور مالیاتی استان کردستان با موضوع مبارزه با جرائم اقتصادی و فرار مالیاتی برگزار گردید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عليرضا الوندی مدير كل امور مالياتي كردستان در نشست مشترک اداره کل امور مالیاتی استان کردستان كه با حضور رئیس و کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در اداره کل امور مالیاتی استان کردستان برگزار شد، گفت: فرار مالیاتی و سوءاستفاده از کارت های بازرگانی عواقب و آسیب های بسیار زیادی را به اقتصاد کشور تحمیل می سازد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان با اشاره به شعار سال اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: شناخت و آگاهی از مصادیق فرار مالیاتی، شناسایی تخلفات صورت گرفته و جلوگیری از وقوع مجدد آنها موضوعاتی است که با همکاری مشترک پلیس آگاهی و کارشناسان اداره امور مالیاتی امکان پذیر است.

وی با اذعان به اهمیت شفاف سازی اقتصادی در اجرای اقتصاد مقاومتی بیان داشت:  شفاف نبودن مبادلات اقتصادی چه در سطح صنف های گوناگون و چه در زمینه کارت های بازرگانی زمینه فرار مالیاتی را فراهم می‌کند.

الوندی اظهار داشت: سوءاستفاده کنندگان از کارت های بازرگانی، مرتکب فرار مالیاتی بالغ بر ده هزار میلیارد ریال شده اند و مشهود است که بزرگترین ضربه به اقتصاد استان و کشور از این طریق صورت می گیرد.

انتهای پیام/ب

سواستفاده۱٠ هزار ميليارد ريالی ازكارت های بازرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.