کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی اعزام شد

امروز، پنجشنبه 27 مهرماه، نخستین گروه از کاروان های راهیان نور دانش آموزی از شهرستان های اندیمشک و دزفول به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک در آیین بدرقه 400 دانش آموز پسر مقطع تحصیلی متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنا کردن نسل دانش آموز، نوجوان و جوان با حماسه آفرینی ایثارگران، شهدا و جانبازان و بصیرت افزایی موجب بیمه شدن جامعه اسلامی از گزند دشمنان نظام می شود.

وی تصریح کرد: کاروان‎های راهیان نور در سطح کشور به عنوان یک برنامه شاخص فرهنگی نقشی مهم در این مسیر دارند.

جهانگیری اذعان داشت: مناطق عملیاتی جنوب تداعی کننده ایثار و شهادت هستند که در این مناطق دلاورمردان و رزمندگان اسلام فداکاری های بی نظیری برای دفاع از اسلام و انقلاب داشتند.

فرماندار اندیمشک در ادامه افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در اردوهای راهیان نور باید با پیام ایثار و شهادت و همچنین از خودگذشتگی های قابل ستایش فرزندان ایران اسلامی آشنا شوند.

براساس این گزارش؛ دانش آموزان از مدارس بخش های مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک بوسیله 11 دستگاه اتوبوس به مدت 2 روز از یادمان ها و مناطق دفاع مقدس جنوب دیدن می کنند.

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی دزفول در سال جدید تحصیلی نیز صبح امروز بوسیله 18 دستگاه اتوبوس عازم دیدار از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شدند.

انتهای پیام/گ

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.