بازدید معاون وزیر نیرو از روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک

ظهر امروز معاون وزیر نیرو از روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور و پیگیری های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تسریع شد.

برای احداث این نیروگاه بیش از ۲۵۰ میلیون یورو اعتبار در نظر گرفته شده است. نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک از نوع نیروگاه های با راندمان بالا بوده و در آن از توربین های کلاس F استفاده می شود.

این نیروگاه در یک واحد گازی و یک بخار به ظرفیت ۴۵۱ مگاوات احداث شده و این نیروگاه در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه بین شرکت برق حرارتی و مپنا جهت ساخت ۴ هزار و ۹۷۳ مگاوات نیروگاه راندمان بالا احداث خواهد شد.

ظرفیت واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک ۳۰۷ مگاوات و ظرفیت بخش بخار آن ۱۴۴ مگاوات بوده و با بهره برداری از آن گامی بلند در مسیر توسعه اقتصادی شهرستان و افزایش صادرات انرژی ایران برداشته می شود.

این طرح عظیم صنعتی تیرماه امسال و با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شده است و به زودی با بررسی نیازهای آن، عملیات عمرانی نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک تامین می گردد.

انتهای پیام/گ

روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک زیر ذره بین وزیر نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.