هفته دهم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی 1_ پیکان 2 / صدرنشینی شاگردان آقا معلم با ششمین پیروزی متوالی

تیم پیکان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر تراکتورسازی را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:45 امروز(پنج شنبه) تیم های پیکان تهران و تراکتوسازی تبریز در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند.

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق‌وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، آرفنگ دافه، مرتضی آقاخان و امیر روستایی

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب تراکتوسازی: فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، امیر اسدزاده، علی طاهران، فاخر تهامی، امیر نصر آزادانی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

سرمربی: یحیی گل محمدی

حدود چهار هزار هوادار تراکتور برای تشویق تیم محبوب خود به ورزشگاه شهر قدس رفته بودند. حدود 500 هوادار پیکان هم در ورزشگاه حضور داشتند.

صادق بارانی، مرتضی آقاخان و حجت حق وردی پیش از شروع بازی از یحیی گل محمدی رخصت گرفتند.

فرزاد حاتمی و محمد ایران پوریان هم با نیمکت نشینان پیکان خوش و بش گرمی انجام دادند.

مجید جلالی و مربیان پیکان پیش از شروع بازی سمت گل محمدی و دستیارانش رفتند و به آن ها خیر مقدم گفتند.

محرومیت مهدی کیانی وضعیت تراکتوری ها را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار داده بود.

هواداران تراکتور به شدن علیه مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شعار دادند.

مهران موسوی در دقیقه 13به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب پیکان به امیرحسین صادقی داد. صادقی پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

در دقیقه 15 فرزین گروسیان نتوانست پاس رو به عقب ایران پوریان را به وسط زمین بفرستد و به اشتباه توپ را وارد دروازه تراکتورسازی کرد تا میزبان با یک گل از حریف خود پیش افتد.

فرزین گروسیان پس از اشتباه عجیبش از عصبانیت توپ را با مشت به میانه های زمین فرستاد.

آسیب دیدگی بختیار رحمانی سبب شد تا مجید جلالی در دقیقه 33 دومین تعویض اجباری اش را هم انجام دهد و ابوالفضل ابراهیمی را جایگزین بختیار کند.

قضاوت این بازی برعهده وحید کاظمی است و آرمان اسعدی و سعید بهرامی او  را د ر این امر یاری می کنند.

دقیقه 47 شوت خطرناک مهدی شریفی از پشت محوطه 18قدم با دفع نیازمند روانه کرنر شد و در برگشت تراکتوری ها نتوانستند از ضربه کرنر استفاده بهینه کنند.

حرکت مهدی ایرانپوریان در داخل محوطه جریمه با خطای بازیکنان پیکان همراه بود اما داور هیچ اعتقادی به خطای پنالتی نداشت همین موضوع سبب شد تا هواداران تراکتور الفاظ ناشایستی را وحید کاظمی داور بازی نسبت دهند.

با وجودی که 6 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته است اما همچنان هواداران تیم تراکتورسازی در حال ورود به ورزشگاه شهدای شهر قدس هستند.

دقیقه 55 ارسال اوت بلند امیر نصر آزادانی بازیکن تیم تراکتور سازی با ضربه هد فرزاد حاتمی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

هر توپی که پیام نیازمند در ازه بان جوان تیم پیکان مهار می کند با تشویق هواداران آبی پوش همراه می شود به صورتی که او را با شعار پیام عابدزاده تشویق می کنند.

دقیقه 62 پاس عمقی امیر روستایی برای ابوالفضل رزاق پور را در موقعیت عالی قرار دارد و او تصمیم گرفت با توجه به اینکه گروسیان چند متری از دروازه جلو آمده بود اقدام به زدن ضربه چیپ کند اما دروازه بان تبریزی ها با زیرکی خاصی متوجه این اقدام شد توپ را به کرنر فرستاد.

پس از اینکه تراکتورسازی توسط امیر نصر آزادانی به گل تساوی رسید ورزشگاه به حالت انفجار در آمد.

یکی از نکات جالب توجه این مسابقه در دیدار 64 رخ داد به صورتی که اسکوربرد ورزشگاه به اشتباه نتیجه را با وجودی که 1 بر 1 مساوی شده بود اما به اشتباه 2 بر یک به سود شاگردان گل محمدی اعلام کرد.

دقیقه 70 پاس عمقی ایران پوریان فاخر تهامی را در محوطه جریمه ثاحب موقعیت کرد اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی نسبت به دروازه نیازمند راهی اوت شد.

کار هدایت بازیکنان تراکتور بیشتر بر عهده مجتبی حسینی مربی تیم است و یحیی گل محمدی بیشتر از روی نیمکت نظاره‌گر بازی است.

یحیی گل محمدی پس از گل تساوی تیمش خوشحالی عجیبی از خود نشان داد و به یکبار از جای خود پرید و دقایقی نیز کنار خط با بازیکنان خود صحبت کرد.

امیر حسین صادقی مدافع تیم پیکان به دلیل خطای بازیکن تیم تراکتور دقایقی با داور مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد او اعتقاد داشت داور باید به بازیکن حریف کارت زرد نشان می داد.

دقیقه 75 سومین تعویض بدین صورت انجام گرفت که دافه از بازی خارج شد مهمدی مومنی به جای او وارد میدان شد.

دقیقه 88 فاخر تهامی بازیکن تیم تراکتورسازی در موقعیتی تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت و با وجودی که می توانست با ضربه ای دقیقه گل برتری تبریزی ها را به ثمر برساند اما با بی دقتی توپ را به بالای دروازه فرستاد تا اه و حسرت از نهاد هواداران و کادر فنی تراکتورسازی بر آید.

دقیقه 90پس از اینکه تیم پیکان توسط روستایی به گل برتری رسید مجتبی حسینی مربی تیم تراکتورسازی از ناراحتی بطری آبی که بغل پایش بود را برداشت و با عصبانیت خاصی به زمین کوبید.این در حالی است که بعد از این گل کل ورزشگاه به حالت انفجار در آمد.

پس از پایان سوت مسابقه کل بازیکنان و نیمکت نشینان پیکان به چمن آمدند با یکدیگر به خوشحالی پرداختند همدیگر را در آغوش گرفتند.

انتهای پیام/

شکست تراکتورسازی مقابل پیکان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار