گل محمدی: اشتباهات بازیکنان تراکتور به دلیل کم تجربگی آن هاست/ محرومیت کیانی کارمان را سخت می کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حقمان شکست نبود اما به دلیل اشتباه ناشی از کم تجربگی بازیکنان تراکتور، ۳ امتیاز را از دست دادیم.

گل محمدی: اشتباهات بازیکنان تراکتور به دلیل کم تجربگی آن هاست/ محرومیت کیانی کارمان را سخت می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس لز دیدار پیکان و تراکتورسازی بیان کرد: صحبت کردن از دیداری می‌توانیم در آن سه امتیاز را بگیریم اما اینگونه نمی‌شود سخت است. بازیکنانم برای کسب پیروزی زحمت زیادی کشیدند و موقعیت های خوبی روی دروازه پیکان خلق کردند که آن ها را از دست دادند. حریف با سه بار رسیدن به دروازه تراکتور ۲ گل به ثمر رساند که یکی از آنها حاصل اشتباهات فردی ما بود.

او ادامه داد: به هیچ وجه حقمان باخت نبود و با وجود اینکه شایسته پیروزی بودیم، شکست خوردیم. فوتبال روی خیلی بدش را به تراکتور نشان داد اما راهی را آغاز کرده ایم و باید به آینده امیدوار بمانیم. برای کسب نتایج بهتر باید بیشتر تلاش کنیم. با وجود تلاش فراوان بازیکنان تراکتورسازی در گلزنی ناکام بودیم و اشتباهات تاثیرگذاری هم داشتیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: برای دیدار با پیکان تمرینات زیادی انجام دادیم اما بازیکنانم برای کسب تجربه باید در میدان های زیادی حاضر شوند چراکه اشتباهات آن ها حاصل کم تجربگی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درمورد محرومیت ۲ ماهه مهدی کیانی گفت: صبح امروز(پنج شنبه) از این موضوع باخبر شدیم و با این اتفاق کارمان سخت‌تر از گذشته می‌شود. جایگزین خوب برای کیانی پیدا کنیم و مجبور می شویم بازی کردن بدون کاپیتانمان را هم تجربه کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات یحیی گل محمدی درباره دیدار تراکتورسازی و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار