جلالی: تراکتورسازی را ستایش می کنم/ باید مانع نفوذ عوامل مخرب به پیکان شویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تلقین روحیه پیروزی به بازیکنان سخت است و نباید اجازه دهیم عوامل مخرب به تیممان نفوذ کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار پیکان و تراکتورسازی تبریز درباره صدرنشینی شاگردانش در جدول لیگ برتر بیان کرد: هرچند گل اول پیکان باد آورده بود اما در هر ۲ نیمه به خصوص نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم. بازی در نیمه دوم شرایط ناپایداری پیدا کرد و هر لحظه امکان داشت یک تیم به گل برسد.

او ادامه داد: جوان های تراکتور خوب بازی کردند و تیم ما را تحت فشار قرار دادند. به همین دلیل آن ها را ستایش می‌کنم. در نیمه اول ۲ تعویض اجباری انجام دادیم که این موضوع کارمان را سخت کرد. احتمال دارد موسوی و رحمانی را حدود یک ماه در اختیار نداشته باشیم.

جلالی با اشاره به صدرنشینی تیمش گفت: امیدوارم در ادامه فصل هم این شرایط را حفظ کنیم و ظرفیت قرار گرفتن در صدر جدول را داشته باشیم. البته برای سلامت عبور کردن از وقفه های لیگ باید تلاش کنیم. هفته دهم لیگ را پشت سر گذاشتیم و تا پایان فصل راه درازی پیش رو داریم. نگاه ما اینست که کیفیت پیکان بهتر شود و تمام بازیکنان هم پیشرفت کنند.

او درباره برنامه هایش برای جلوگیری از مغرور شدن بازیکنان پیکان اظهار داشت: تلقین روحیه پیروزی به بازیکنان کار ساده‌ای نیست. اکنون باید نوع تمریناتمان را هم تغییر دهیم چراکه در اینگونه مواقع عوامل مخربی به سراغ تیم می‌آیند و کادرفنی وظیفه دارد آن ها رصد کند. زمانی که سرمربی تراکتورسازی بودم در هفته هفدهم به صدر جدول رسیدیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که آن تیم تا هفته بیستم نابود شد. باید حواسمان را جمع کنیم و مانع نفوذ عوامل مخرب به پیکان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس اظهار کرد: از مسئول زمین چمن ورزشگاه تشکر می‌کنم که برای رسیدن آن به وضعیت ایده آل ماه ها تلاش کرد و زحمت کشید.

انتهای پیام/

اظهارات جلالی درباره دیدار پیکان و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار