فرماندار جم:

ورزش همگانی در شهرستان جم گسترش یابد

فرماندار شهرستان جم گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب، ورزش همگانی در شهرستان جم گسترش یابد.

ورزش همگانی در شهرستان جم گسترش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی در حاشیه اجرای برنامه‌های ورزشی به مناسب بزرگداشت روز ملی پارالمپیک بیان داشت: روز پارالمپیک روزی برای معرفی توانمندی و خودباوری معلولین است که بتوانند با بالابردن اعتماد به نفس خود با امید و نشاط به آینده امیدوارتر شوند و این روز را به تمامی شما عزیزان تبریک می‌گویم. هفته تربیت بدنی یادآور ارزش و اهمیت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و ترویج ورزش در خانه و خانواده است گفت: آغاز هفته تربیت را بر تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک می‌گویم.

این مسئول اظهار داشت: از اداره ورزش و جوانان، هیئت جانبازان و معلولین، هیئت ورزش‌های همگانی و عزیزان معلولی که از سه شهرستان دیر، کنگان و جم در برپایی این همایش تلاش کردند، قدردانی می‌کنم. ورزش در غنای فرهنگ جامعه و تقویت جسم و روح فرد تاثیر بسیار شایانی دارد و ورزش یک پدیده انسان ساز و همراه با ارزش‌های اخلاقی است. نگاه اصلی در ورزش پارالمپیک، توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی است. نیاز است به ورزش‌های همگانی در شهرستان توجه بیشتری شود و آن را در سطح شهر‌ها و روستا‌ها گسترش داد.

وی گفت: اگر به دنبال ایرانی بانشاط و سالم و توسعه پایدار هستیم باید به ورزش همگانی توجه بیشتری داشته باشیم. بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ورزش جانبازان و معلولین در کشور تاسیس شد و موفق به کسب موفقیت‌های بزرگی در جهان شدند که نیاز است شما ورزشکاران نیز فعل خواستن را صرف کنید و علی‌رغم معلولیت خود که نشان از محدودیت نیست، در میدان‌های جهانی موفق به کسب موفقیت‌های بزرگ شوید. در راستای کمک به گسترش ورزش‌های پارالمیکی شهرستان کمک‌هایی خواهیم داشت.

انتهای پیام /پ

ورزش همگانی در شهرستان جم گسترش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.