رئیس پلیس فتا استان سمنان;

اجرای طرح نظارت بر سایت‌های ثبت‌نام از زائران اربعین در استان سمنان

رئیس پلیس فتا استان سمنان از اجرای طرح طرح نظارت بر سایت‌های ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت : در برهه کنونی عده زیادی از مردم استان سمنان برای ثبت‌نام در کاروان اربعین حسینی از طریق سایت‌های اینترنتی انجام می‌دهند.


وی با بیان اینکه برخی از سودجویان همواره منتظر فرصت‌های مناسب برای کلاه‌برداری و ایجاد مزاحمت هستند تأکید کرد: زائران اربعین حسینی از سایت‌های معتبر برای خرید بلیط استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌سرعت پلیس فتا را در جریان امور قرار دهند.


رئیس پلیس فتا استان سمنان تصریح کرد: یکی از جلوه‌های عرض ارادت به اباعبدالله الحسین (ع) شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین است که هرسال به تعداد عاشقان این مراسم افزوده می‌شود.


وی با اشاره به افزایش ظرفیت‌های فضای مجازی و گسترش این محیط تأکید کرد: گسترش فضای مجازی برای انجام روند اداری اعم از ثبت‌نام و سامان‌دهی زائران و انتشار آخرین اخبار و اطلاعیه از خدمات خوبی است که باید از آن بهره گرفت و درعین‌حال موارد امنیتی را رعایت کنیم.


صادقی با تأکید بر اینکه تنها سایت‌ها و سامانه‌های ثبت‌نام اینترنتی که از سوی سازمان حج و زیارت پشتیبانی می‌شود دارای نشان اعتبار هستند تصریح کرد: برخی از سودجویان در فضای مجازی با ساخت سایت‌های جعلی مشابه سایت‌های معتبر درصدد برداشت‌های غیرقانونی از حساب‌های بانکی زائران هستند.


وی با اشاره به لزوم صدور روادید برای حفظ امنیت زائران بیان کرد: زائران می‌توانند از برنامه‌های ردیاب و کنترلی برای ایجاد تمهیدات لازم در مواقع سرقت و یا مفقودی تلفن همراه استفاده کنند.


رئیس پلیس فتا استان سمنان با تأکید بر لزوم ذخیره‌سازی محتویات شخصی تلفن همراه در حافظه جانبی پیش از آغاز سفر بیان کرد: کاربران در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir به پلیس فتا گزارش دهند.


انتهای پیام / ه


جزئیات اجرای طرح نظارت بر سایت‌های ثبت‌نام از زائران اربعین در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار