استادیوم گرمسار افتتاح می‌شود

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، از افتتاح فاز اول استادیوم گرمسار طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن جهانشیر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان چهار استادیوم ورزشی شاهرود، گرمسار، دامغان و سمنان و مجموعه ایثارگران و جانبازان سمنان را پنج پروژه بزرگ ورزشی استان در سال‌های اخیر برشمرد و گفت : این پروژه‌ها توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور احداث و پیگیری‌های آن با ورزش و جوانان استان است.


وی با اشاره به آماده‌سازی فاز اول استادیوم گرمسار افزود: در فاز اول این پروژه زمین چمن، رختکن، پیست دوومیدانی آن و همچنین سکوهای تماشاگران به ظرفیت یک‌هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز دوم ضمن تکمیل دیگر بخش‌ها، سکوهای تماشاگران آن نیز به 5 هزارنفر افزایش می‌یابد.


وی تصریح کرد: این پروژه ظرف روزهای آینده با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ،  با بیان اینکه قرار بود این پروژه در یک فاز به بهره‌برداری برسد اما برای استفاده از این ظرفیت، این پروژه فازبندی شد گفت: برای آماده‌سازی فاز اول استادیوم گرمسار بیش از پنج میلیارد تومان هزینه شده و فاز دوم آن نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.


وی با بیان اینکه روند اجرایی احداث استادیوم 15 هزار نفری شاهرود آغاز شده ادامه داد: فاز اول این پروژه با گنجایش 5 هزار تماشاگر تا سال آینده افتتاح می‌شود.


جهانشیر ادامه داد: تاکنون اعتباری بیش از چهار میلیارد تومان برای استادیوم شاهرود هزینه شده و برای تکمیل آن به 6 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.


معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از رشد 70 درصدی مجموعه جانبازان و معلولان سمنان خبر داد و اضافه کرد: این مجموعه شامل استخر، سالن‌ها، ساختمان اداری و ...است و تا پایان سال 97 نیز تکمیل و افتتاح می‌شود.


وی با بیان اینکه تاکنون اعتباری بیش از چهار میلیارد تومان برای این پروژه ورزشی هزینه شده تصریح کرد: برای تکمیل آن به دو میلیارد و 500میلون تومان اعتبار دیگر نیاز است.


وی با بیان اینکه استادیوم5 هزار نفری دامغان تنها پروژه از استادیوم‌های چهارگانه در حال احداث استان است که راکد مانده و کار اجرایی آن آغاز نشده تصریح کرد: مسئولان وزارتخانه قول مساعد دادند که پیمانکار پروژه ظرف یک ماه آینده تعیین و روند اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.


وی با اشاره به افتتاح استادیوم 15هزار نفری سمنان افزود: بخش‌های تکمیلی این پروژه و از جمله مجموعه پارکینگ‌ها و دیگر بخش‌های باقیمانده آن نیز در دست اجرا است و همگی این پروژه‌ها قرار است تا پایان 97 تکمیل و افتتاح نهایی شود.


انتهای پیام / ه


آماده‌سازی فاز اول استادیوم گرمسار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.