اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال

مدیر کل ثبت احوال استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به سیاست های مبنی بر دولت الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور زمینه را برای صدور کارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم نموده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، محمد حیرت انگیز افزود: از ابتدای این طرح تا پایان شهریور 96، تعداد 77 هزار و 535 نفر در شهرستان مهاباد جهت ثبت نام کارت هوشمند ملی در سامانه اقدام نموده اند.

مدیر کل ثبت احوال استان آذربایجان غربی همچنین گفت: از ابتدای سال تا شهریور ماه، 25 هزار 273 نفر برابر با 44.2 درصد در شهرستان مهاباد در سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نموده اند و امیدوارم جهت رسیدن به پوشش 100 درصدی مردم در ادامه سال نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

وی در خصوص مکان ثبت نام مراجعه کنندگان خاطر نشان کرد: در بیشتر شهرستانهای استان از سال قبل و به منظور سهولت و عدم ترافیک کاری مجوز دفاتر پیشخوان در زمینه فعالیت های ثبت احوال صادر شده است و در مهاباد نیز هم اکنون علاوه بر ادارات ثبت احوال و پست در 3 دفتر پیشخوان ثبت نام انجام می گیرد.

حیرت انگیز ضمن اشاره به زمان اعتبار کارت های ملی قدیمی گفت: اعتبار این کارت ها تا پایان سال 96 می باشد و این اعتبار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا برای اینکه مردم شریف منطقه و هم استانی ها از ابتدای سال 97 در خدمات شهروندی با مشکل روبرو نشوند، نسبت به تعویض و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

ثبت نام بیش از 77 هزار مهابادی برای دریافت کارت ملی هوشمند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.