مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان;

تکمیل ۱۲واحد مسکونی در منطقه زلزله زده نردین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت : با تلاش بنیاد مسکن ۱۲واحد مسکونی در منطقه زلزله زده نردین تکمیل و افراد در آن ساکن شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید ملکی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: تعدادی از خانه های روستایی نردین در زلزله چهار و 9 دهم ریشتری هشتم دی ماه پارسال تخریب شدند و حالا علاوه بر تکمیل 12واحد مسکونی جدید، کار سقف کاری 200واحد به پایان رسیده است.


وی افزود: 330واحد مسکونی هم تا پایان آبان امسال و قبل از شروع فصل سرما تکمیل و قابل سکونت می شود.


ملکی تصریح کرد: به صاحبان واحدهای مسکونی تخریب شده ،برای 330واحد خانه های روستایی نردین هفت میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.


وی با اشاره به این که برای هزار واحد مسکونی آسیب دیده نردین پرونده بازسازی و نوسازی تشکیل شده است افزود : کار آواربرداری، نقشه برداری و پروانه ساختمانی 900 واحد مسکونی تاسقف 80 مترمربع به صورت رایگان انجام شده است.


به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تاکنون 880واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات 200میلیون ریالی با کامزد پنج درصد به بانک ها معرفی شده اند و پیش بینی می شود بیش از 750واحد کمتر از یک ماه آینده تسهیلات خود را از بانک عامل دریافت کنند.


گفتنی است ، روستای نردین در 110 کیلومتری شمال شهرستان میامی واقع شده است.


انتهای پیام / ه


تکمیل بیش از 300 خانه در حال ساخت روستای زلزله زده نردین تا پایان آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار