فرار مالیاتی نیمار کار دستش داد

دادگاهی در برزیل نیمار را به اتهام طفره رفتن از حضور در دادگاه و پرداخت مالیات، 1.2 میلیون دلار جریمه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نیمار که سال 2015 به دلیل دور زدن قوانین مالیاتی به پرداخت 45 میلیون یورو به اداره مالیات برزیل محکوم و بسیاری از اموالش در این کشور مصادره شده بود، حالا به اتهام طفره رفتن از پرداخت مالیات، 1.2 میلیون دلار دیگر جریمه شد.
دو سال پیش بود که دادگاه فدرال برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیمار با تاسیس چند شرکت سوری، صعی در دور زدن قوانین مالیاتی داشته و بسیاری از درآمدهایش را به حساب همین شرکت‌ها واریز می‌کرده تا از پرداخت مالیات آنها سر باز بزند. این دادگاه در آن زمان اعلام کرد نیمار باید 45 میلیون یورو بدهی مالیاتی و جرایمش را بپردازد تا اموالش - که 62.2 میلیون یورو ارزش دارد -آزاد شود.
با گذشت دو سال و پس از اینکه نیمار واکنش خاصی به این اتهام نشان نداد و نه در دادگاه برای دفاع از خودش حاضر شد و نه جریمه تعیین شده را پرداخت، دادگاهی در برزیل این بازیکن را 1.2 میلیون دلار دیگر به دلیل بی توجهی به دادخواست و طفره رفتن از پرداخت مالیات، جریمه کرد. نیمار به زودی دادگاهی نیز در بارسلونا برای مشخص شدن 26 میلیون یورو پاداش تمدید قراردادش شرکت خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

جریمه مالیاتی برای نیمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.