معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

فعالیت ۱۲ مرکز حرکات اصلاحی در آذربایجان غربی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی از فعالیت ۱۲ مرکز حرکات اصلاحی آموزش و پرورش در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همایش پیشگیری از چاقی و ناهنجاری‌های اصلاحی با بیان اینکه زندگی شهری و آپارتمانی تنوع آسیب‌های جسمی را افزایش داده است؛گفت: محدودیت‌های حرکتی و جسمی دانش آموزان و به ویژه دانش آموزان دختر در جامعه امروزی بسیار زیاد است.

حسینی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های مجموعه نیازمند مشارکت آحاد جامعه است؛ افزود: آموزش و پرورش بستر‌های مناسب برای انجام ورزش‌های صحیح و فعالیت‌های ورزشی مکمل را فراهم آورده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: کانون‌های ساختار قامتی و حرکات اصلاحی از افتخارات و البته امیدواری‌های آموزش و پرورش است که تعداد شهرستان‌های برخوردار از این مراکز به ١٢ شهرستان رسیده است و در تلاشیم تا در هر ۲۴ منطقه آموزشی استان ایجاد شود.

این مقام مسئول افزود: دانش آموزان پس از غربال در مدارس توسط مربیان تربیت بدنی و در صورت نیاز به کانون‌های حرکات اصلاحی هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/م

 

۱۲ مرکز حرکات اصلاحی در آذربایجان غربی وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.