فرامرزیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پیشنهادهای کمیته بررسی عملکرد شورای عالی در احزاب بررسی می‌شود

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: قرار است پیشنهادهای کمیته بررسی عملکرد شورای عالی در احزاب بررسی شوند.

ژاله فرامرزیان عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گزارش کمیته بررسی عملکرد تشکل متبوعش، اظهار کرد: نظرات ارائه شده به کمیته بررسی عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، به هیئت رئیسه داده شد، بعضی از افرادی هم که فرم‌های نظرسنجی را پر نکرده بودند بنا شد نظر آنان هم گرفته شود.

وی ادامه داد: کمیته مذکور پیشنهادهایی ارائه کرده و قرار است آن پیشنهادها به احزاب داده شود تا روی آن بحث و بررسی کنند سپس جمع بندی به شورای عالی بیاید.

فرامرزیان درباره دلیل نپذیرفتن ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات توسط حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای، بیان کرد: ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات را احزاب به ترتیب برعهده می‌گیرند گاهی بعضی از دبیران کل معذوریت‌هایی دارند و ریاست را نمی‌پذیرند و بارها هم این موضع اتفاق افتاده است.

عضو شورای هماهنگی اصلاحات گفت: قرار شد مجددا با حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای صحبت کنیم اگر وی نپذیرفت گروه بعدی ریاست را بر عهده می‌گیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه فردی که در این مورد مصاحبه کرده، مطالب را اشتباه گفته، بسیاری از اوقات دبیران کل معذوریتی دارند و خودشان می‌گویند حزب بعدی ریاست را برعهده بگیرد و اینگونه نیست که کسی ریاست را  نپذیرفته است اصلا چنین معنایی در شورای هماهنگی وجود ندارد.

شایان ذکر است که برخی منابع خبری اختلافات درون جبهه‌ای را دلیل نپذیرفتن ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از سوی حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای عنوان کردند.

انتهای پیام/

 

گزارش کمیته بررسی عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار