انصاری‌فرد، امید اول المپیاکوس مقابل پائوک

با توجه به مصدومیت مهاجمان المپیاکوس یونان سایت رادیو ورزش یونان از مهاجم ایرانی این تیم به عنوان امید اول راه راه پوشان مقابل پائوک نام برد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،المپیاکوس یکشنبه آینده در ورزشگاه خانگی خود، کارایسکاکی، میزبان تیم پائوک آتن است و بنا بر گزارش سایت رادیو ورزش یونان، به دلیل مصدومیت مهاجمان المپیاکوس کریم انصاری فرد در این مسابقه گزینه اصلی راه راه پوشان خواهد بود.


تیم کریم برای دیدار مقابل پائوک با مشکلاتی در خط حمله مواجه است. المپیاکوس که در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بدون کریم انصاری فرد در نیوکمپ 3-1 مغلوب بارسلونا شد،حالا تمام تمرکز خود را روی این بازی معطوف کرده است.


اما سبا، مهاجم این تیم که در دیدار برابر بارسا مصدوم شد و حتی ممکن است چند بازی تیمش را از دست بدهد، در این دیدار غایب خواهد بود.
امانوئول امنیکه، مهاجم نیجریه‌ای المپیاکوس هم دیگر بازیکنی است که هنوز مشخص نیست می تواند روز یکشنبه در ترکیب قرار بگیرد یا نه. او حتی روز گذشته نیز در تمرینات حضور نداشت.
محمد بن، مهاجم کوموری تیم المپیاکوس نیز در میان مصدومان قرار دارد و در این شرایط کریم انصاری‌فرد، گزینه اول المپیاکوس برای دربی محسوب می‌شود.
مهاجم ملی پوش کشورمان در بازی گذشته تیم المپیاکوس برابر پانیونیوس پس از چند هفته در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و توانست به تیم سابقش 2 گل بزند.

انتهای پیام/
ستاره ایرانی المپیاکوس عصای دست لیمونیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.