چهار‌بند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دانشگاه فرهنگیان در انتظار کمک مجلس و سازمان برنامه و بودجه

چهار‌بند گفت: دانشگاه فرهنگیان برای تأمین امکانات رفاهی و نوسازی این دانشگاه نیازمند مساعدت سازمان برنامه و بودجه و مجلس است.

دانشگاه فرهنگیان در انتظار کمک مجلس و سازمان برنامه و بودجهاسفندیار چهار‌بند رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تأمین نیروی انسانی این  وزارتخانه و میزان موفقیت آن در این امر اظهار کرد: دانشگاه دارای برنامه 10 ساله‌ای است که برای این مدت زمان ظرفیت‌هایی در نظر گرفته شده است تا کارها از طریق این دانشگاه یا سایر دانشگاه‌هایی که ظرفیت لازم را داشته باشند اجرایی شود.

وی ادامه داد: نگرانی از جهت اجرای اقدامات بر اساس برنامه‌های 10 ساله در نظر گرفته شده وجود ندارد اما باید تکلیف سند برنامه نیروی نیروی انسانی آموزش و پرورش کاملا مشخص شود تا مسئله جذب افراد از طریق آزمون استخدامی آشکار باشد.

تکلیف سند برنامه نیروی انسانی آموزش و پرورش مشخص شود

رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: با مشخص شدن میزان جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان می‌تواند ظرفیت‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی را تأمین کند و ظرفیت‌های لازم را برای این امر به کار گیرد.

چهار‌بند تصریح کرد: سند برنامه نیروی انسانی آموزش و پرورش شامل امکانات فیزیکی، منابع انسانی، کادر هیئت علمی و سایر الزامات لازم برای تربیت نیروی انسانی است، همچنین بر اساس این سند سهم افراد در پردیس‌های دانشگاهی همچنین تعداد مورد نیاز پردیس‌های دانشگاهی را در بر می‌گیرد.

وی در مورد اینکه تاکنون دانشگاه به اهداف تعیین شده دست یافته یا خیر؟، عنوان کرد: طی دوره فعالیت دانشگاه اقدامات قابل قبولی در حوزه تأمین نیروی انسانی انجام شده است اما همانطور که سرپرست دانشگاه نیز به آن اشاره داشته به لحاظ تأمین  امکانات رفاهی و نوسازی این دانشگاه نیازمند مساعدت سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی است تا اهداف در نظر گرفته شده برای دانشگاه تحقق یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار