۳ طلا و برنز حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در مسابقات پاراتکواندو

تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان با کسب یک مدال طلا و دو برنز عنوان چهارمی رقابت‌های جهانی را کسب کرد و مهدی پور‌رهنما نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن جهان معرفی شد.

۳ طلا و برنز حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در مسابقات پاراتکواندوبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه روز گذشته (پنجشنبه - ۲۷ مهرماه) با حضور ۲۵۷ تکواندوکار (۱۶۴ کیوروگی، ۹۳ پومسه) از ۵۹ کشور در سالن «کاپرباکس آرنا» لندن برگزار شد.

تیم‌ ملی پاراتکواندوی کشورمان در حالیکه تنها با ۵ نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود با کسب یک مدال طلا (مهدی پوررهنما)، ۲ برنز (احمد نریمانی و سعید صادقیان‌پور) و ۹ امتیاز موفق شد عنوان چهارم جهان را به خود اختصاص دهد.

روسیه با ۵ مدال طلا، یک نقره، ۵ برنز و ۴۳ امتیاز عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و این در حالی بود که با توجه به اینکه در مسابقات پارا محدودیتی برای تعداد شرکت کنندگان یک تیم وجود ندارد این تیم با ۱۸ نماینده حضور پیدا کرده بود. تیم ترکیه با یک طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و ۱۸ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان با ۲ طلا و ۱۴ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

مهدی پور‌رهنما نماینده آینده دار کشورمان که پیش از این نیز عملکرد قابل توجهی را در کارنامه خود ثبت کرده بود، در این رقابت‌ها توانست با مبارزات مقتدرانه خود عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص دهد.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و «مهدی احمدی» به عنوان مربی بود و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.

امتیاز این رقابت‌ها G۱۰ بود و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق گرفت.

انتهای پیام/

مهدی پوررهنما فنی‌ترین بازیکن جهان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار