معرفی 7 کتاب ویژه روشندلان در تبریز

7 عنوان کتاب ویژه روشندلان به خط بریل در نشست کتابخوانِ ویژه نابینایان در کتابخانه مرکزی تبریز معرفی شد.

معرفی 7 کتاب ویژه روشندلان در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کتابها شامل : دایره المعارف مصور تاریخ نوشته فلیپ استیل ، دختر نارنج و ترنج نوشته محمدرضا معرفی 7 کتاب ویژه روشندلان در تبریزیوسفی ، متروی قشنگ من نوشته مریم عباسی پور حقیقت ،عدل الهی نوشته استاد مرتضی مطهری ، سیاست های اجتماعی و رفاه اجتماعی نوشته روح اله ساعی ، دیوان آرزی دانه لر نوشته محمد تقی سیری و سیمای زینب کبری نوشته ی علی اکبر بابازاده هست.

خداییمدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت : کتابهای دایره المعارف مصور تاریخ و عدل الهی در تبریز تولید شده است.


به گفته  خدایی تولید کتاب به خط بریل از سال گذشته در آذربایجان شرقی شروع شده و هم اکنون فقط در دو کتابخانه ی مرکزی تبریز و اوحدی مراغه این کار انجام می شود.


محمد پورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:بر اساس طرح جامع کتاب گویا برای نابینایان که از سال 91 شروع شده است 5 هزار و 780 نسخه کتاب گویا ومرجع تولید شده است.


ارشد زاده مدیر کل بهزیستی استان نیز گفت :با توجه به تحصیل تعداد زیادی از روشن دلان استان در مقاطع مختلف دانشگاهی و لزوم دسترسی آنها به منابع علمی و اطلاعاتی در زمینه کتابخانه های گویا اقداماتی شروع شده است تا این قشر دسترسی راحتی به منابع مورد نیاز خود داشته باشند.

انتهای پیام/خ

کتابهای دایره المعارف مصور تاریخ و عدل الهی در تبریز تولید شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.