فریب اروپایی‌ها را نخوریم

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید پرونده آمریکا را از اروپا جدا کرد و فریب آن‌ها را خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: امروز عده‌ای در حال ترویج این فکر هستند که کشور‌های اروپایی نگاه متفاوتی با آمریکا در برجام دارند؛ در صورتی که این نگاه غلطی است که ما پرونده آمریکا را از اروپا جدا کنیم.

وی اضافه کرد: کشور‌های اروپایی همچون گله گرگی هستند که هر زمانی به مطامع خود دست پیدا کرده اند، به صورت تهاجمی و هماهنگ به منافع ملت‌ها هجوم آوردند بنابراین ما تفکیکی بین آن‌ها و آمریکا قائل نیستیم.

امام جمعه قزوین گفت: اگر تا به امروز عده‌ای از نصایح رهبر و امام بزرگوارمان در کشور و حساسیت‌های ملت بیدار ایران در باب مذاکرات با آمریکا غفلت کردند، به آن‌ها هشدار می‌دهیم که این غلط درباره اروپا تکرار نشود.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت:: امروز اگر سخنانی علیه انقلاب و دستگاه‌های دفاعی و قضایی ما بلند می‌شود، این شعار‌ها برخواسته از اتاق فکر صهیونیستی است حتی اگر از زبان ترامپ و سران اروپایی بیان شود.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: جمهوری خواه یا دموکرات بودن رییس جمهور‌های آمریکا هیچ تفاوتی در کارشکنی و توطئه گری آن‌ها علیه ایران اسلامی ندارد، سران امریکایی گرگ‌هایی هستند که برای دریدن ملت‌ها یک دست شده اند و صهیونیست‌ها آن‌ها را کوک می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به سخنام مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که رهبری فرمودند، برخورد آمریکا با مذاکرات و نتیجه آن «ظالمانه»، «زورگویانه» و «قلدرمآبانه» است.

وی اضافه کرد: تاکنون هر وقت محکم، جدی و متحد در مقابل آمریکا ایستاده ایم، نتیجه گرفته ایم و هر وقت عقب نشینی کرده ایم، متضرر شده ایم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آن‌ها امروز بر روی خلع سلاح جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می‌کنند و پاسخ چنین اقداماتی این است که برد موشک هایمان و قدرت تخریب آن‌ها را افزایش دهیم و اگر با این اقدامات مواجه شوند، «ترامپ» مؤدب خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت:: همه وظیفه داریم که شجاع، بصیر و آگاهانه در میدان مقابله با استکبار حضور داشته و در مقابل گستاخی‌های دشمن مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب باشیم تا عزتمندانه و با اقتدار زندگی کنیم.

وی به نقشه شوم تجزیه عراق نیز اشاره و تأکید کرد: دشمنان می‌خواستند شبیه سرزمین‌های صهیونیستی، کشوری را درست کنند و این بار کرد‌های اروپا و آمریکا را به این کشور منتقل شوند و هیچ کسی هم نتواند حرفی بزند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت:: الحمدالله هوشیاری ملت و مردم عراق و تلاش حشدالشعبی این توطئه را تا به اینجا خنثی کرد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اربعین حسینی گفت: وظیفه داریم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی عظیم و بین المللی اربعین بسیج شویم و از هیچ کمکی برای عظمت بخشیدن به راهپیمایی عظیم اربعین دریغ نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بار دیگر انتصاب رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین را تبریک گفت و از وی خواست بر اساس مستندات دقیق حقوقی و قانونی با زمین خواران برخورد کند.

انتهای پیام/

 

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار