امام جمعه موقت اهل سنت مسجد الزهرا (س) ایرانشهر:

بدعهدی‌های آمریکا به تمام کشور‌های دنیا ثابت شده است

امام جمعه موقت مسجد الزهرا (س) اهل سنت ایرانشهر گفت: بدعهدی‌ها و فریب کاری‌های آمریکا و مسئولان آن به تمام کشور‌های دنیا ثابت شده است.

بدعهدی‌های آمریکا به تمام کشور‌های دنیا ثابت شده است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی خلیل رسولی زاده امام جمعه موقت مسجد الزهرا (س) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: آمریکا با وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرد که به هیچ قانونی پایبند نیست.

وی ادامه داد: خلف وعده، دروغ و خیانت در امانت سه علامت منافق است که در دولتمردان آمریکا هر سه مورد مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز گفت: هرکس به نماز پایبند باشد به تمام اصول دین واحکام الهی پایبند است.

رسولی زاده  تاکید کرد: نماز انسان را از منکرات و فحشا باز می‌دارد.

وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان ادارات و نهاد‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران سعی کنند به تعهدی که نسبت به حل مشکلات مردم و منطقه دارند پایبند باشند.

امام جمعه موقت مسجد الزهرا (س) اهل سنت ایرانشهر افزود: داشتن مسئولیت، فرصت خدمتگزاری به مردم است که به تعبیر حضرت علی (ع) همچون ابر آسمان گذراست و مسئولان این فرصت را برای خدمت به مردم باید غنیمت شمارند.

مولوی رسولی زاده همچنین بر لزوم اهتمام مسئولان به ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: امروزه جوانان ما با مشکلات زیادی روبه رو هستند که سرمنشا همه‌ی آن‌ها از بیکاری شروع می‌شود.

انتهای پیام/ع

نماز انسان را از منکرات  باز می‌دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار