مدال طلا قهرمان آسیا بر گردن پدر شهید تاج بخش

فردین اسکندری، ورزشکار گتوندی، مدال طلا خود را به خانواده شهید محمد تاج بخش، اولین شهید مدافع حرم گتوند تقدیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فردین اسکندری، دارنده مدال طلا مسابقات تکواندو آسیا، مدال طلا خود را به خانواده شهید 'محمد تاج بخش' اولین شهید مدافع حرم گتوند اهدا نمود.

این ورزشکار صاحب نام گتوندی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی کشور تایلند به نشان طلا دست یافت.

فردین اسکندری در آئینی با حضور با حضور جمعی از مسئولان محلی، خانواده معظم شهدا و جمعی از ورزش دوستان مدال قهرمانی خود را به پدر شهید محمد تاج بخش اهدا کرد.

بهزاد جعفرزاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از این حرکت خوب قهرمان ملی کشورمان اظهار کرد: فردین اسکندری بعد از امین میرزا زاده قهرمان کشتی جهان، دومین ورزشکار گتوندی است که مدال خود را به خانواده شهید محمد تاج بخش و همرزم شهید محسن حججی از شهدای شاخص مدافع حرم کشور اهدا کرد.

وی بیان داشت: این قهرمان گتوندی به عنوان عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور تایلند برگزار شد، پس از پیروزی بر حریفانی از کشورهای چین، ژاپن و تایلند به مقام قهرمانی و مدال طلای آسیا دست یافت.

جعفرزاده تصریح کرد: اسکندری تاکنون 15 بار مقام قهرمانی تکواندو استان خوزستان را کسب کرده و 5 بار به مقام قهرمانی کشور در رده های مختلف سنی دست یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند اذعان داشت: کسب 2 سال رنکینگ لیگ 1 کشور از دیگر افتخارات این پدیده تکواندو خوزستان است.

در این آئین حاج عبدالمحمد تاج بخش پدربزرگ این شهید والامقام و از جانبازان جنگ تحمیلی و پدر 2 شهید دوران دفاع مقدس به پاس قدردانی از این اقدام فردین اسکندری لوح سپاسی به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/گ

اهدا مدال طلا مسابقات قهرمانی به خانواده شهید مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.