مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:

وزارت نفت ۵۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی در استان بوشهر تخصیص داد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزشی عملیات اجرایی ساخت ۴ پروژه ورزشی در گناوه، دیلم، کنگان و عسلویه آغاز می‌شود که وزارت نفت برای ساخت آن‌ها ۵۵ میلیارد ریال تخصیص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد بهروزیان‌فر مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های ورزشی در شهر‌های استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن حمایت‌های لازم می‌طلبد که بخش خصوصی در اجرای و تکمیل پروژه‌های ورزشی در استان بوشهر مشارکت کند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام ورزشی برای تکمیل و افتتاح به بخش خصوصی واگذار می‌شود تصریح کرد: برای احداث باشگاه، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه فضا‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر امکانات لازم در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر با تقدیر از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در راه‌اندازی نخستین باشگاه ورزش‌های هوایی در گناوه تصریح کرد: استخر سرپوشیده گناوه به‌زودی با سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره‌برداری می‌شود.

بهروزیان‌فر با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان بوشهر اجرا می‌شود که در دور روز گذشته همایش دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خانوادگی و ایجاد غرفه‌های مختلف در رشته‌های ورزشی در کنار ساحل بوشهر برگزار شده است.

وی با اشاره آغاز ساخت ۴ پروژه ورزشی در شهر‌های مختلف استان بوشهر افزود: با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان عملیات ساخت سالن ورزشی دیلم با اعتبارات ۱۵ میلیارد ریالی وزارت نفت آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر از افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در گناوه و دیلم خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی چهارروستایی گناوه و زمین دیلم از محل اعتبارات ملی فردا افتتاح می‌شود.

بهروزیان‌فر با اشاره به آغاز عملیات ساخت سالن ورزشی گناوه بیان کرد: سالن ورزشی گناوه در هفته تربیت بدنی و ورزش با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ساخت آن آغاز می‌شود که ۱۰ میلیارد ریال آن وزارت نفت تامین کرده است.

وی از آغاز ساخت سالن ورزشی در منطقه برکه چوپان کنگان خبرداد و تصریح کرد: در این هفته ساخت سالن ورزشی در برکه چوپان کنگان و بیدخون عسلویه هر کدام با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر با اشاره به تامین ۵۵ میلیارد از اعتبارات وزارت نفت برای ساخت طرح‌های ورزشی در استان بوشهر گفت: افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در هفته ورزش و تربیت‌بدنی ۸ طرح ورزشی در استان بوشهر با ۱۳۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.