هفته اول لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی پر گل شهرداری بم و سپاهان / آینده‌سازان بازی نکرد

هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان ایران برگزار شد و شهرداری بم و سپاهان به پیروزی‌های پرگل دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از آنكه دو هفته به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود، امروز هفته نخست خود را پشت سر گذاشت.

 لیگی كه برگزاری آن به دلیل كشمكش‌های مختلف بین آینده‌سازان، قهرمان فصل پیشین و سپاهانی‌ها پیش از آغاز رسمی وارد حاشیه شده بود، در حالی سپری شد كه دیدار تیم آینده‌سازان برگزار نشد تا شائبه كناره‌گیری و انحلال تیم آینده‌سازان پررنگ‌تر از قبل شود.

سپاهانی‌ها كه در نهایت با امتیاز مخصوص به خود در لیگ برتر حضور پیدا كردند، در گام نخست به مصاف تیم همشهری خود یعنی ذوب آهن رفته و به یك پیروزی پر گل دست پیدا كردند. سپاهانی‌ها در این مسابقه موفق شدند هفت گل به حریف خود زده و سه گل دریافت كنند تا گام نخست در رقابت‌های لیگ برتر را محكم برداشته باشند.

 در دیگر بازی پرگل این هفته از مسابقات تیم شهرداری بم در خانه مقابل تیم پارس جنوبی جم به پیروزی هشت بر صفر رسید تا برای حریفانش خط و نشان كشیده باشد. تیم فارس مقابل تیم راهیاب سنندج با حساب دو بر صفر مغلوب شد و پالایش ایلام و آذرخش تهران به تساوی یك بر یك رضایت دادند. تیم فوتبال زنان استقلال خوزستان نیز در آغاز لیگ برتر فوتبال مقابل شهرداری سیرجان با پنج گل مغلوب شد.

**نتایج كامل هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

نماینده فارس یک - راه یاب ملل سنندج 2

شهرداری بم 8 - پارس جنوبی جم صفر

پالایش گاز ایلام یک - آذرخش تهران یک

سپاهان اصفهان 7- ذوب آهن اصفهان 3

استقلال خوزستان صفر - شهرداری سیرجان 5

انتهای پیام/

در هفته اول لیگ برتر بانوان چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار