سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن:

روزهای خوبی را برای ذوب‌آهن تا پایان لیگ می‌بینم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت:روزهای خوبی را برای ذوب‌آهن تا پایان لیگ می‌بینم و این ذوب‌آهن، نصف آن تیمی که انتظار داشتیم نبود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مژگان مدایم‌زاده  امروز پس از پایان دربی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم دو تیم اصفهانی دربی زودهنگامی را برگزار کردند، پس از کنش و واکنش‌های صورت گرفته در خصوص تیم آینده‌سازان میهن، بازیکنان این تیم در دو تیم دیگر استان پخش شدند.

وی افزود: با وجود این نتیجه، روزهای خوبی را برای ذوب‌آهن تا پایان لیگ می‌بینم و این ذوب‌آهن، نصف آن تیمی که انتظار داشتیم نبود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن بابیان اینکه تیمش در بازی برگشت نتیجه را جبران خواهد کرد، یادآور شد: سپاهان تیم خوب، یکدست و آماده‌ای است که از روی اشتباهات دروازه‌بان کم‌تجربه ما به گل رسید.

وی ادامه داد: داوری و آفسایدی که رخ داد بررسی شود، داوری روی بازیکنان ما فشار وارد کرد، در صورتی‌ که داور باید میان‌داری می‌کرد.

مدایم‌زاده با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت آینده تیمش، بهتر شدن این تیم را طولانی نداست و گفت: از هفته سوم لیگ، ذوب‌آهن قدری را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دروازه‌بان اصلی ذوب‌آهن سه روز قبل آسیب دید، تصریح کرد: زهرا غریب‌زاده در این بازی برای نخستین بار در لیگ به میدان رفت، وی بازیکن آینده‌داری است و برای تجربه اول خوب بود و توپ‌های زیادی را دفع کرد، شما در پایان فصل خواهید دید که غریب‌زاده، برای خودش زمرد دیگری خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن ادامه داد: در نیم‌فصل ممکن است برای تقویت تیم بازیکن دیگری بگیریم اما تمام بازیکنان به ترکیب اضافه‌ شده‌اند. معتقدم باخت اتفاقی است که رخ می‌دهد و نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور ذوب‌آهن در لیگ بیان داشت: امروز را به خاطر بسپارید و آخر لیگ دوباره با هم صحبت خواهیم کرد.

مدایم‌زاده همچنین مدعی شد حساسیتی بین دو تیم اصفهانی وجود ندارد و دو تیم با هم دوست هستند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به اینکه زمین چمن فولادشهر زیر کشت رفته است، گفت: در لیگ در زمین در فولادشهر میزبان هستیم و در غیر این صورت در زمین شفق در خدمت تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

 

مشکلات داوری بر باخت ذوب‌آهن تأثیر گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.