مالک نساجی مازندران: تیم ما پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

صنیعی فر گفت: مطمئن باشید تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.

مالک نساجی مازندران:تیم ما پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد/ استقلال با همین منوال در آینده به مشکل برمی‌خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان صنیعی فر مالک باشگاه نساجی قائم شهر در پایان بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جام حذفی اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب کار کرد در این بازی به خصوص در نیمه دوم. به نظرم بهتر است کارشناس‌ها بازی را ببینند و درباره آن اظهار نظر کنند. چرا که من زیاد اهل انتقاد نیستم.

او ادامه داد: وقتی یک تیم لیگ یکی به این خوبی تلاش می‌کند، قطعا بازیکنان بیش از انتظار ما سعی کرده اند. روی ما فشار زیادی بود. به صورتی که سه روز پیش در کرمان مقابل مس کرمان بازی کردیم و امروز هم مقابل تیم استقلال بازی سنگینی را متحمل شدیم.

صنیعی‌فر گفت: مطمئن باشید تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد. مخصوصا با این جو و تماشاگران و تنها معتقدم باید مقداری بازیکنان تجربه اندوزی کنند تا جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

مالک باشگاه نساجی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم استقلال مدیریت خوبی انجام دهد زیرا اگر بخواهند همین شرایطی را که الان دارند در آینده هم ادامه دهند بدون شک به مشکل بر خواهند خورد.

انتهای پیام/

اظهارات مالک نساجی درباره دیدار نساجی مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار