امیر سرتیپ پوردستان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرزها نابود خواهیم کرد/از پهپادها و دوربین‌های مداربسته برای تامین امنیت مرزها استفاده می‌کنیم

جانشین فرمانده ارتش درباره ساز و کار نبرد با گروه‌های تروریستی گفت: تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرزها نابود خواهیم کرد.

تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرزها نابود خواهیم کرد/از پهپادها و دوربین‌های مداربسته برای تامین امنیت مرزها استفاده می‌کنیمامیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده ارتش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین دستاوردهای دفاعی ارتش و زمان تحویل تانک کرار اظهار کرد: تانک کرار پروژه ای است که وزارت دفاع در حال پیگیری آن است.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه در تکمیل پروژه تانک کرار کارشناسان نیروی زمینی ارتش و سپاه نقش داشتند؛ تاکید کرد: با تلاش متخصصان نمونه اولیه تانک کرار آماده شد.

وی ادامه داد: تانک کرار توسط کارشناسان نیروی زمینی ارتش و سپاه شرایط تست را به خوبی گذرانده و قابلیت هایش به تایید رسیده است.

امیر پوردستان اضافه کرد: بنا است وزارت دفاع بستر سازی لازم را کرده و احتمالا(شاید)در صنایع شهید کلاهدوز تانک کرار را در مسیر تولید انبوه قرار دهد.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه زمان تحویل تانک کرار توسط وزارت دفاع اعلام خواهد شد بیان داشت: قابلیت های تانک کرار به گونه ای بوده که به نوعی بالاتر از تانک تی۹۰ است که حاصل کار متخصصان داخلی می باشد.

وی در خصوص تامین امنیت مرزها اظهار داشت: اقدامات و پیش بینی های لازم و خوبی در این راستا انجام شده و برای تامین امنیت مرزها از سیستم های مدار بسته و پهپادها استفاده می کنیم.

امیر پوردستان با تاکید براینکه طرح های لازم برای امنیت مرزها را داریم؛ خاطرنشان کرد: اگر در شرایطی که گروهک های تروریستی و تکفیری بخواهند حرکتی را انجام دهند؛ قبل از رسیدن به مرزها آنها را از بین خواهیم برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
اینجاایران مهدشیران است.اینجاحرف وطن که باشه مردم بخاطرناموس جونشوباافتخارمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
ترامپ این گرکدن امیریکائی ونتانیاهو این سگ هار باید خودکشی کنند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۳۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
داعش تفاله های تاریخ بشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
خدا قوت امیر . سلام ما را به تک تک رزمندگان بی تبلیغ و بی نام نیروی زمینی قهرمان ارتش ولایی جمهوری اسلامی برسانید که چند سالی است در مرزهای غرب کشور مستقر هستند و با چشمان بیدار خود امنیت را به ایران عزیز به ارمغان آورده اند .
سلام ما را به تکاوران تیپ 65 نوهد برسانید که با عده قلیل صدها نفر از داعشیان و جبهه النصره جلاد را در سوریه قلع و غم و نابود کردندو در حادثه حمله تروریستی داعش به مجلس ، این تکاوران با آن تکنیک بالایشان تروریستها را به درک واصل کردند و وضعیت عادی را به مجلس باز گرداندند.
سلام ما را به دلاورمردان نیروی دریایی برسانید که از اول انقلاب تا کنون امنیت اقتصادی کشور به دستان توانمند آنها فراهم می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
ماهم از صمیم قلب برای سلامتی و موفقیت این دلاور مردان ایرانی دعا می کنیم ، خداوند حافظ تمام غیرتمندان نیروهای مسلح کشور عزیرمان ، ایران سربلند باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
ما باید در زمینه های اقتصادی -فرهنگی - اجتماعی- تولیدی - اشتغال و... نیز مرزهایمان را با دشمنان خارجی و داخلی تعیین نماییم و توطئه های آنها را قبل ازرسیدن به این مرزها بایاری خداو همه مسلمانان از بین ببریم آنگاه انقلابمان را به تمام جهان صــادر کنیم تامقدمات ظهور
حضرت ولی عصر(عج)فراهم گردد.(انشاا...)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
آسایش و امنیت امروزمان مرهون فداکاری این عزیزان می باشد خداوند پشت و پناهتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
داعش روبه نابودی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
زنده باد امیر خدا قوت دلیر مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر جنایتکاران آمریکایی و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
خدا قوت به دلاورمردان بزرگ ایران که امنیت امروزمون را مدیون آنها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سپاس امیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
درود امیر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
وقتی اسم سلمان فارسی رو میشنوم و اون حدیث معروف پیامبر از مردان پولادین آخرالزمان، یاد این سرداران ریش سفید کرده میفتم...خدا حفظشون کنه
آخرین اخبار