تجلیل ازکشتی گیر جهانی توسط میراث فرهنگی

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از فرزاد حیدری آل کثیر که مقام سوم جهان در بخش کشتی پیشکسوتان جهان در بلغارستان را کسب کرده تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،خسرو نشان، مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان طی مراسمی از این کشتی گیر دعوت کرد و در جلسه ای با حضور تمام روسای میراث فرهنگی شهرستان از وی تشکر و تجلیل کرد.

وی گفت: فرزاد حیدری آل کثیر 2 افتخار را رقم زد. یکی کسب مقام جهانی برای کشور و دیگری معرفی میراث فرهنگی شوش بر روی سکوی جهانی که باعث آشنایی بسیاری از شرکت کنندگان در کشتی با میراث ما شد.

نشان بیان داشت: از رئیس میراث فرهنگی شوش می خواهم تا حد امکان از فعالان کشتی خصوصا آل کثیر برای برگزاری مراسم فرهنگی ورزشی در محوطه های تاریخی کمک کند.

فرزاد حیدری آل کثیر نیز گفت: خوشحالم از اینکه میراث فرهنگی این مراسم را برای تجلیل از افتخار آفرینان کشوری ترتیب می دهند و قبل از اینکه اداره ورزش و جوانان استان حرکتی در این زمینه کرده باشد اداره میراث پیش قدم شده که جای تشکر و ستایش دارد.

آل کثیر افزود: با هزینه شخصی تعدادی پوستر را جمع آوری کردم و در سطح محل برگزاری مسابقات در کشور بلغارستان توزیع کردم. همچنین بر روی سکوی قهرمانی پوسترها را به برگزیدگان جهانی دادم و در مقابل دوربین هایی که به صورت زنده برنامه را پخش می کردند توانستم سهمی کوچک برای معرفی میراث شهرم را داشته باشم.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار