ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برترفردا به پایان می رسد

مدیرکل تعاون‌ کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ۳۰ مهر را آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهداود یاوری مدیرکل تعاون‌ کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت‌نام در جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از ۱۱ شهریور ۹۶ آغاز شده است گفت : آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره ۳۰ مهر است .


وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی عنوان کرد و افزود: همه صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی http://www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.


یاوری گفت: طی این جشنواره کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی انتخاب کارآفرینان برتر کشور معرفی می شوند.

انتهای پیام/ز

۳۰ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار