بهره‌مندی مددجویان از خدمات کانون‌های فرهنگی و تربیتی

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالي گفت : امسال دو هزار و 400 مددجوي تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و تربيتی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ غلام علی رحمانی معاون فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : در سال جاری از این تعداد 400 مددجو از خدمات کانون‌های موقت و دو هزار نفر هم از آموزش‌های کانون‌های دائم بهره‌مند شدند، که 500 نفر از افراد فراگیر در دوره‌های این کانون‌ها مرد و 900 نفر زنان بودند.

وی با بیان این که هم‌اکنون چهار كانون فرهنگی و تربیتی دائم كمیته امداد خراسان شمالی در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و فاروج و شیروان در حال فعالیت هستند ، افزود : در چهار شهرستان دیگر کانون‌های موقتی راه‌اندازی شده تا مددجویان این شهرستان‌ها از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

رحمانی یکی از منویات مهم مقام معظم رهبری را توجه به بحث فرهنگ خانوارهای تحت حمایت این نهاد دانست و بیان کرد: بر این اساس کمیته امداد با ایجاد هشت کانون جوانان پیرو ولایت در کنار کانون‌های دائم و موقت توانسته برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی را به‌ویژه در ایام اوقات فراغت به جامعه هدف خود ارائه کند.

وی اظهار کرد : دانش آموزان ، دانشجویان ، مادران ، دختران در شرف ازدواج وزنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال ازجمله افراد بهره‌مند از این خدمات هستند.

انتهای پیام/آ

ارائه برنامه های فرهنگی و تربیتی برای 2 هزار و 400 مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.