زاهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاست جدید کنترل آسیب‌های اجتماعی بعد از انتخاب استانداران تعیین می‌شود

استاندار قزوین گفت: بعد از انتخاب تمام استانداران، سیاست‌های جدید برای کنترل و رفع آسیب‌های اجتماعی تعیین می‌شود.

سیاست جدیدی برای رفع آسیب‌های اجتماعی تعریف نشده است/ردیف بودجه استانها کافی نیستعبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی استان متبوعش اظهار کرد: مواد مخدر و اعتیاد به عنوان آسیب‌های جدی اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: در بحث طلاق، استان قزوین جزء استانهای حاد محسوب نمی‌شود اما ممکن است این آسیب در جامعه افزایش یابد به این منظور قصد دارم با بررسی‌ گزارش و آمارهای ارائه شده وضعیت طلاق را در سطح استان بررسی کنم.

زاهدی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده در سطح کشور، قزوین جزء استانهای شاد نیست و درصد افسردگی بالا گزارش شده است، افزود: اداره کل بهزیستی در این زمینه موظف شد بررسی لازم را انجام و نتایج  آن را به استانداری گزارش دهد تا از طریق سازمانهای ذی ربط اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: هنوز سیاست جدیدی برای مهار آسیب‌های اجتماعی در وزارت کشور اتخاذ نشده است و بعد از اینکه همه استانداران انتخاب و منصوب شدند این سیاست‌های جدید برای کنترل و رفع آسیب‌های اجتماعی تعیین می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به بودجه تخصیص یافته برای رفع آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: به منظور رفع آسیب‌های اجتماعی بودجه‌ای برای همه استانها تعریف شده است اما قطعا این میزان اعتبار پاسخگوی مشکلات این حوزه نیست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار