تقویت روحیه‌ای استکبار ستیزی در جامعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر تقویت روحیه‌ای استکبار ستیزی در جامعه تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: باید روحیه استکبارستیزی را در جامعه به منظور مقابله با تهدیدها تقویت کنیم. باید آمریکا را به عنوان بزرگترین دشمن انقلاب و اسلام معرفی کنیم چون هرجایی که مکتب اسلامی وجود دارد آمریکا جنگ راه انداخته که از آن جمله می توان به کشورهای عراق، لیبی و سوریه اشاره کرد.

وی افزود: باید این دشمن اسلام و مکتب پیامبر (ص) را با واژه شیطان بزرگ به دنیا معرفی کنیم که این کار نیازمند تلاش، برنامه ریزی، تولید مسائل فرهنگی و انجام فعالیت های متعدد است.

سپهر بیان داشت: نیازمند کار تشکیلاتی و سازمانی برای مبارزه با آمریکا هستیم و تنها ۱۴ روز به ۱۳ آبان رسیده و باید ۵۰ هزار نسخه اقلام فرهنگی توزیع کنیم که ملی حفاری، شرکت نفت و سایران نیز باید به ما کمک کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: همه دستگاه ها و شرکت ها باید به شورای هماهنگی و مجموعه فرمانداری کمک کنند تا کاری عزتمند و آبرومند در سطح ملی به نمایش بگذاریم.

سپهر با بیان اینکه خوزستان پیشانی حضور در صحنه های مختلف انقلاب است، یادآور شد: وحدت رویه تمامی جریانات سیاسی را در ۱۳ آبان شاهد هستیم و باید در کنار شکوه حضور مردمی یک برنامه ریزی خوب برای اجرای برنامه ها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ۱۳ آبان روز استکبار، تبعید امام، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی و پیروان خط امام و به وجودآورندگان انقلاب دوم و شهادت جمع کثیری از دانش آموزان است که در این روز درس عظیمی به جهانیان داده شده و ابهت غرب برای همیشه مخدوش شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: نباید از طرح و توطئه های آنها غافل باشیم و باید برنامه ریزی کنیم و مملکت آمادگی داشته باشد. عواطف ملت قطعا با این صحبت های ترامپ جریحه دار شد و پیش بینی می کنیم که اگر برای ۱۳ آبان خوب کار کنیم یک راهپیمایی شبیه ۲۲ بهمن را در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای روز دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.