حضور ورزشکاران خوزستانی در مسابقات بیماران خاص کشور

نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از اعزام ورزشکاران خوزستانی در بخش تالاسمی به مسابقات بیماران خاص کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال فتاحی، نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان بیان داشت: مرحله پایانی این رقابت‌ها از یکم تا 4 آبان ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد و تیم خوزستان برای نخستین بار با ترکیبی کامل به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: میلاد بخشوده‌نیا، امین امینیان و مژده زارع در رشته شطرنج، یاسین جمال، آرش میرزاوند، آمینه دریس و آمینه سهیلی‌منش در رشته تیراندازی و شهناز و رقیه امیری، مهدی قلاوند و امید درویشی در رشته دارت در این مسابقات حضور دارند.

جمالی اذعان داشت: به دلیل کسب 3 مدال طلا و 2 نقره در مرحله اول کشوری، کسب جایگاه تیمی برای نخستین بار دور از دست نخواهد بود.

نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با اشاره به برگزاری منظم تمرینات در شهرستان‌ها و برگزاری مسابقات المپیاد و انتخابی در استان، اظهار کرد: ترکیب تیم‌های اعزامی استان را بیش تر بازیکنان شهرستانی تشکیل می‌دهند و این نشان از توسعه رشته‌ها با حمایت کیامرث حاجی‌زاده، رییس هیات در شهرستان‌ها است. در مدت زمان حضور او، 22 هیات شهرستانی فعال شده‌اند.

انتهای پیام/گ

اعزام ورزشکاران خوزستانی در مسابقات بیماران خاص کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار