مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

صدور ویزا برای 20 هزار نفر در استان اصفهان

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تاکنون ۳۵ هزار نفر از استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و برای ۲۰ هزار نفر از آنها ویزا صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین زاهدی  با اشاره به اینکه ثبت‌نام از متقاضیان برای حضور در راهپیمایی اربعین از نیمه مرداد ماه در سایت «سماح» آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون از استان اصفهان ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همه متقاضیان حضور در راهپیمایی اربعین باید در سامانه «سماح» ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: افراد با ثبت‌نام در این سامانه می‌توانند نحوه ورود و خروج خود را مشخص کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه دفتر کنسولگری عراق برای صدور روادید از ۱۲ مهر ماه در استان اصفهان آغاز بکار کرده است، ابراز داشت: تاکنون برای ۲۰ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه «سماح» ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدور ویزا برای زائران تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: ثبت‌نام از متقاضیان در سامانه «سماح» نیز تا ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت.

زاهدی همچنین به ثبت‌نام حدود چهار هزار نفر از استان چهار محال و بختیاری برای سامانه «سماح» ابراز داشت: تاکنون برای این افراد یک هزار و ۲۰۰ نفر از این استان ویزا صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه اعزام زائران اربعین از استان اصفهان ۱۹ مهر ماه آغاز و تا ۱۹ آبان ماه ادامه دارد، تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که زائران می‌توانند تا ۲۰ روز در عراق بمانند.

 

انتهای پیام/م

 

۳۵ هزار نفر برای راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.