ادامه تصویربرداری سریال «رنج پنهان» در خاورشهر/ بهنام تشکر به زودی جلو دوربین می‌رود

«رنج پنهان» سریالی به کارگردانی بیژن میرباقری این روزها در محدوده خاورشهر تهران مشغول به تصویربرداری است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «رنج پنهان» سریالی به تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی بیژن میرباقری که چند روزی است تصویربرداری خود را در تهران آغاز کرده، این روزها در محدوده خاورشهر مشغول به تصویربرداری است.

این سریال که قرار است در بیست قسمت چهل و پنج دقیقه‌ای تولید و برای پخش در ایام دهه فجر آماده پخش شود، بعد از تصویربرداری در محمودیه، این روزها عوامل در منطقه خاورشهر تهران مشغول فیلمبرداری هستند.

تاکنون علاوه بر کاوه خداشناس، قطب‌الدین صادقی، اتابک نادری، فرشید زارعی فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری، نسرین نکیسا و رویا اسکندانی بازیگران جدیدی به گروه پیوسته و در این لوکیشن جلو دوربین رفته‌اند که عبارتند از: کریم امینی، علی غلام، مهدی سقا، مهربانو باطبی، سونیا اسماعیلی، جواد زیتونی، فرهاد روشن، مهران میرزایی، علی شجاع، مهرزاد حسینی، پانته آ میرفصیحی

ادامه تصویربرداری سریال «رنج پنهان» در خاورشهر/ بهنام تشکر به زودی جلو دوربین می‌رود

به گزارش روابط عمومی این سریال، بهنام تشکر نیز تا چند روز آینده جلو دوربین خواهد رفت.

در خلاصه داستان آمده: در سال 53 مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی‌آشوبد. بحران آن سال‌ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می‌رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد می‌کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار