مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و نماز تمدید شد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و نماز خبر داد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و نماز تمدید شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد  با توجه به استقبال اهالی و اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام از برگزاری این جشنواره، مهلت ارسال آثار 28 آبان سال جاری تمدیدشده است.

 

وی، بابیان اینکه مراسم تجلیل از برگزیدگان و مراسم اختتامیه این جشنواره 5 آذر سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار خواهد شد، گفت : این جشنواره به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و خبرگزاری شبستان دفتر ایلام و با همکاری ستاد اقامه نماز استان ایلام، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری می‌شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود، تاکید کرد : فراخوان این جشنواره از شهریورماه سال جاری اعلام و توزیع‌شده است و تاکنون بیش از 80 اثر در بخش‌های مختلف گزار، خبر، مقاله، یادداشت، مصاحبه و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

 

چراغی پور، ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

 

وی، با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید از محرم سال 95 تا محرم سال 96 در نشریات، خبرگزاری‌ها و یا سایت‌های خبری منتشرشده باشد، افزود : علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 28 آبان سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان پیروزی – مجتمع ارشاد، دفتر خبرگزاری شبستان ارسال کنند.

 

 انتهای پیام/ه

 

برگزاری جشنواره رسانه و نماز در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.