عضو هیئت رئیسه مجلس :

ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی

امیرآبادی گفت:سازمان تأمین اجتماعی توانست سازمانی پیش رو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس،در دیدار مدیرکل و مسئولان شعب تأمین اجتماعی استان قم با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه تأمین اجتماعی قم تصریح کرد: اغلب مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی بخش آسیب‌پذیر و کارگر جامعه هستند و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش مراکز درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم خواسته ۷۵۲ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در این استان است.

وی با بیان این که قم از جایگاه بین المللی برخوردار است، اظهار داشت: خدمت در این استان عشق می‌خواهد و مسئولان اجرایی که عهده دار منصب می‌شوند فقط به خدمت به مردم فکر کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تأکید کرد: از تمام مدیرانی که تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی بی منت و صادقانه به مردم خوب قم کنند حمایت می‌کنیم.

وی افزود: مدیران تأمین اجتماعی در استان در تعامل با مجموعه وزارت کار و همچنین دستگاه‌های مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در جهت توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.

امیرآبادی، افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم را خواسته ۷۵۲ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی در استان قم با تردد سالانه بیش از ۲۳ میلیون زائر، نگاه ملی را می‌طلبد و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی قم فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل بیت(ع) و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی به مسئولان استان است.

علی اصغر دادخواه افزود: تأمین اجتماعی قم با داشتن ۷۵۲ هزار بیمه شده در حدود ۵۸ درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی ارائه می‌کند.

وی ضریب پشتیبانی بیمه‌ای در استان قم را شش و هفت دهم اعلام کرد و گفت: اولویت کاری سازمان تأمین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم، ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و تأکید کرد: با حمایت و تدبیر دکتر نوربخش، سازمان تأمین اجتماعی توانست سازمانی پیش رو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی تاکنون بیش از ۱۲ خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه کرده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

دادخواه از نسخه الکترونیک، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نامنویسی متمرکز به عنوان ۴ طرح مهم الکترونیک در دست اجرای سازمان تأمین اجتماعی در استان قم نام برد.

انتهای پیام/ح

مراکز درمانی تأمین اجتماعی در قم افزایش یابد/وجود ۷۵۲ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.