تروریست‌ها پس از فرار از سوریه به کدام کشورها می‌روند؟

شبکه تلویزیونی الاخباریه در گزارشی به معرفی کشورهایی پرداخت که تروریست‌ها پس از فرار از سوریه به آنجا می‌روند.

تروریست‌ها پس از فرار از سوریه به کدام کشورها می‌روند؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، ولادیمیر شامانوف، رئیس کمیسیون دفاع در دومای روسیه اعلام کرد نهادهای اطلاعاتی، شواهد و اخباری در اختیار دارند که تاکید می کند تروریست ها از سوریه به آمریکای جنوبی و شمال افغانستان منتقل می شوند.

با نزدیک شدن زمان پایان جنگ در خاک سوریه ولادیمیر شامانوف، ژنرال روسی، کارشناس امور تروریسم و رئیس کمیسیون دفاع در مجلس دومای روسیه ضمن افشای تلاش ها برای انتقال تروریست ها به مناطقی از افغانستان و آمریکای جنوبی، از نیاز سوریه به عملیات ویژه پس از پایان جنگ در این کشور خبر داد و هدف از این عملیات را پاکسازی سوریه از بقایای تروریسم عنوان کرد.

شامانوف گفت: «اگر عملیات نظامی در سوریه تا پایان امسال به پایان برسد مایه مسرت خواهد بود اما به نظر می رسد پس از این مرحله، مدت زمانی نیاز است تا عملیات ویژه ای برای پاکسازی سوریه از بقایای تروریسم انجام شود البته مبارزه با این افراد (تروریست‌ها) زمان بر خواهد بود.»

وی هشدار داد، تروریست ها که در محاصره قرار گرفته اند ممکن است از سلاح شیمیایی استفاده کنند.

شامانوف افزود، واشنگتن و دولت های ترکیه و عربستان بار دیگر بهره برداری از این گروههای تروریستی را از سرخواهند گرفت همانگونه که آمریکا در جنگ جهانی دوم چنین کرد.

هم زمان با این اظهارات، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین از طرح رئیس جمهور روسیه، برای برگزاری کنفرانس ملی با هدف پیشبرد آشتی داخلی در سوریه خبر داد و افزود این کنفرانس با حمایت کشورهای تضمین دهنده و دیگر کشورها برگزار خواهد شد. پسکوف افزود، این طرح به طور جدی در دست بررسی است و حتی کلیت آن به ویژه از جانب روسیه با موافقت مواجه شده است  این تلاش ها زمینه را برای اجرایی کردن این طرح در آینده فراهم می سازد.

 

انتهای پیام/

 

انتقال تروریست ها از سوریه به افغانستان و آمریکای جنوبی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
شامانوف افزود، واشنگتن و دولت های ترکیه و عربستان بار دیگر بهره برداری از این گروههای تروریستی را از سرخواهند گرفت همانگونه که آمریکا در جنگ جهانی دوم چنین کرد.
آخرین اخبار