فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی موفق به کشف بیش از یک تن و تریاک شدند.


کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی در خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از بخش‌های شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو مواد مخدر را در یک منزل مسکونی در منطقه «دهانه درا» شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف یک تن و ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان ضمن اشاره به تلاش ماموران به منظور دستگیری قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باند‌های قاچاق مواد مخدر است.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار