تکمیل ازاد راه کربلا برای عبوز زائران حسینی به سمت عتبات عالیات

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:ساخت آزاد راه‌های کربلا در استان کرمانشاه برای خروج و ورود زائران کربلای معلی و عاشقان امام حسین (ع) در این استان مهیا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: عمده فعالیت‌ها در حوزه راه و شهرسازی به تکمیل آزادراه کربلا و دو بانده کردن این مسیر اختصاص داشت و از "اسلام‌آباد غرب" تا شهرستان "سرپل ذهاب" به طول ۳۶ کیلومتر آزادراه تکمیل شده است و طی یکی دو روز آینده بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد و تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: مسیر دیگر از سمت "همدان" تا شهرستان "سرپل ذهاب" به طول ۲۴ کیلومتر تا "قصرشیرین " به صورت آزادراه بزودی تکمیل می‌شود که با بهره‌برداری از این آزادراه‌ها سفری ایمن برای زائران عتبات عالیات می‌توان پیش‌بینی کرد.

شریفی افزود:در محور دیگر از "اسلام‌آباد" به سمت "خمین" که مسیر عبوری زائران حسینی از مرز مهران است نیز به طول ۲۴ کیلومتر آزادراه را در حال احداث داریم که هم اکنون ۱۵ کیلومتر از آن با نصب کامل تجهیزات ایمنی و روشنایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به پایان رسیده است و قبل از مراسم راهپیمایی اربعین به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ز

تکمیل آزادراه کربلا عمده فعالیت‌ها حوزه راه و شهرسازی کرمانشاه است

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار