بهبود وضعیت زیرساخت روستایی در اندیمشک

رئیس شورای اندیمشک گفت: زیرساخت در روستا‌های بخش مرکزی و الوار گرمسیری مناسب نبوده و باید در جهت بهبود وضعیت زیرساخت در روستا‌ها گام برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،اعظمی دارش، رئیس شورای شهرستان  اندیمشک بیان داشت: برنامه کاری شورای شهرستان اندیمشک رفع نقاط ضعف گذشته و برنامه‌ریزی در جهت توسعه خدمات به دهیاری‌ها و نقاط محروم شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: زیرساخت در روستاهای بخش مرکزی و الوار گرمسیری مناسب نبوده و ابتدا باید در جهت بهبود وضعیت زیرساخت در روستاها گام برداشته و با برنامه‌ریزی سطح خدمات و رفاه شهروندان فراهم شود.

رئیس شورای شهرستان اندیمشک عنوان کرد: مطالعه برای بهبود وضعیت جاده‌های روستاها مد نظر قرار دارد و با برنامه‌ریزی که انجام می‌شود امیدوار هستیم بتوانیم مشکلات را در حوزه جاده‌ها در زمستان و فصل بارندگی تا حد امکان کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: در ورودی شهرستان اندیمشک در بخش الوار گرمسیری شهرهای حسینیه و بیدروبه و در بخش مرکزی شهر آزادی یک موکب توسط شهروندان شهرستان اندیمشک برای خدمت به زوار حسینی (ع) راه‌اندازی می‌شود.

دارش گفت: شهرک بنوار ناظر نیز در بخش مرکزی به عنوان آخرین روستا در شهرستان اندیمشک با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در محور مواصلاتی اندیمشک به اهواز یک موکب به جهت خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله حسین (ع) راه‌اندازی خواهد کرد.

انتهای پیام/م

تلاش برای بهبود زیرساخت روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.