فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد:

باند سارقان متلاشی شد

اعضای باند سارقان داخل شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی در شهرستان عباس آباد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد حامد ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان داخل شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی در این شهرستان و کشف ۱۳ فقره خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از داخل شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی واقع در شهر‌های عباس آباد و سلمانشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان و بررسی صحنه سرقت، ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام پس از چند هفته موفق شدند، رد سارق حرفه‌ای به نام"الف – ص" را در مخفیگاه جنگلی شناسایی کنند.

سرگرد ابراهیمی با اشاره به هماهنگی قضائی از تشکیل تیم ویژه عملیاتی و دستگیری متهم در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش خبر داد.
وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس ابتداء منکر هرگونه بزه انتسابی شد، ولی در ادامه تحقیقات با ارائه مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۱۳ فقره انواع سرقت از منازل ویلایی، اماکن خصوصی، دوچرخه در مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌ها با همدستی چهار نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند خبر داد و گفت: چهار متهم دیگراین پرونده نیز در چند مرحله عملیات شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد ابراهیمی از کشف اموال مسروقه از متهمان خبر داد و افزود: اموال مکشوفه با هماهنگی قضائی به مالباختگان تحویل شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با حکم صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان مجتمع‌های مسکونی در عباس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
دیشب نظرم را فرستادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
تشکر و خسته نباشید
آخرین اخبار