در اعتراض به سخنان سخیف ترامپ

مردم جزیره خارگ زنجیره انسانی در کنار خلیج فارس تشکیل دادند

پس از سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، شهروندان جزیره خارگ با تشکیل زنجیره انسانی در کنار آبهای خلیج فارس این جزیره، نسبت به بی حرمتی به نهاد مقدس سپاه و ملت ایران اعتراض کردند.

مردم جزیره خارگ زنجیره انسانی در کنار خلیج فارس تشکیل دادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مردم جزیره خارگ صبح امروز با تشکیل زنجیره انسانی در کنار آب‌های خلیج فارس به یاوه گویی‌های دولت مردان آمریکا پاسخ دادند.

در این تجمع مردمی که با همکاری فعالان اجتماعی در جزیره خارک برگزار شد دانشجویان، ساکنان جزیره، هیئت‌های ورزشی و اقشار مختلف مردم خارگ به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خلیج فارس با تشکیل زنجیره انسانی در کنار خلیج همیشگی فارس ستیزه جویی‌های آمریکا علیه ملت بزرگ ایران را محکوم کردند.

در این تجمع مردم با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در محکومیت رفتار‌های استکباری آمریکا و غرب انزجار و نفرت خود را نسبت به سخنان ترامپ و حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران و خلیج همیشگی فارس نشان دادند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات من‌الذله»، از جمله شعار‌هایی بودند که مردم جزیره خارگ در این تجمع اعتراض‌آمیز بیان می‌کردند.

انتهای پیام /پ

مردم جزیره خارگ زنجیره انسانی در کنار خلیج فارس تشکیل دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.