فرمانده سپاه استان بوشهر:

۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تخصیص یافت

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی را یکی از ماموریت‌های سپاه استان بوشهر دانست و گفت: در این زمینه ۳۰ میلیارد تومان اعتباردر قالب قرارگاه محرومیت‌زایی تخصیص یافته است.

۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تخصیص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست فرماندهان سپاه استان بوشهر با استاندار، با تبریک انتصاب گراوند به عنوان استاندار و قدردانی از تلاش استاندار پیشین به ویژگی‌های استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در استان بوشهر در ابعاد استراتژیکی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد شاید در دیگر استان‌ها وجود نداشته باشد. یک سوم جمعیت استان بوشهر بسیجی هستند. حضور قشر‌های مختلف جمعیت استان بوشهر در ماموریت‌ها و برنامه‌ها بسیج نشان از نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در استان بوشهر است که در این راستا سازماندهی و آموزش بسیجیان از برنامه‌های مهم سپاه امام صادق (ع) است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه علما، دانش‌آموزان، استادان دانشگاه، پزشکان، مهندسان و قشر‌های مختلف استان بوشهر اعضای بسیج هستند تصریح کرد: برای آمادگی و اجرای ماموریت‌ها، بسیجیان این استان در گردان‌های مختلفی سازماندهی شده‌اند.

سردار رزمجو از راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی بر اساس ماموریت‌های سپاه خبرداد و گفت: یکی از ماموریت‌های مهم سپاه محرومیت‌زدایی است که در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود. در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب قرارگاه محرومیت‌زایی تخصیص یافته است. طرح‌های محرومیت زدایی توسط بیسج سازندگی اجرا می‌شود. نقاط مختلف استان بوشهر مشمول بهره‌مندی از طرح‌های عمرانی و سازندگی بسیج سازندگی هستند و در این راستا امسال برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

سردار رزمجو، بسیج سازندگی را بازوی پرتوان پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر دانست و افزود: بسیج سازندگی به استثنای پروژه‌های از محل ۲ درصد نفت، می‌تواند در دیگر عرصه‌های عمرانی و سازندگی مشارکت کند و برای پیشبرد برنامه‌های استاندار آماده هرگونه همکاری است.

انتهای پیام /پ

۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تخصیص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.