۷ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ واحد تولیدی راکد در استان به مدار تولید بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه هم اکنون 130 واحد از صنایع تولیدی استان معادل 200 درصد راکد هستند گفت: از ابتدای امسال تاکنون 7 واحد راکد به مدار تولید بازگشته و موجب اشتغالزایی 55 نفر نیز شده اند.

داریوش دیودیده افزود: فعال شدن واحدهای راکد و نیمه فعال در کاهش نرخ بیکاری استان تاثیرگذار است و هم اکنون در 650 واحد تولیدی برای 8 هزار و 500 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 50 واحدراکد و نیمه فعال در چهار سال گذشته فعال شده اند ادامه داد: راه اندازی این تعداد واحد در کهگیلویه و بویراحمد موجب اشتغالزایی 560 نفر شده است.

دیودیده افزود: 300 نفر در سایت بهین یاب نام نویسی کرده اند که از این تعداد درخواست 130 نفر پس از بررسی تصویب و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار تسهیلات این تعداد 140 میلیارد تومان است که تاکنون به 9 واحد تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ش

 فعال شدن ۷ واحد تولیدی راکد در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.